Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1,4 16v Chwilowy brak mocy w czasie jazdy na ciepłym


adi84
Zarejestrowani

op Joł, od kilku dni SC ma dziwne objawy, zapala normalnie jedzie normalnie przez kilka km ok 5-6 i nagle jakby ktoś odciął paliwo /LPG i jak wcisne gaz kilka razu to mu przechodzi i jedzie normalnie, i jest ok do kończa trasy nie ważne czy 5 czy 45 km. Poźniej jak stoi i wystygnie to znowu tak się dzieje. Żaden Chceck ani SERVICE się nie świeci. Jedyne co ostatnio robiłem to wymieniałem 2 cewki ale było wszystko ok. Dzieje się tak i na PB i LPG. O co kaman?

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Może potencjometr przepustnicy?

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Ja mam przepustnice na linkę, fakt że jeszcze przepustnicy nigdy nie czyściłem. Bo wszystko było ok, teraz coś mu nie teges. Spróbuje wymienić oringi i wyczyścić może coś pomoże, nie wiem czy na Clipa nie jechać, tylko jak żadna kontrolka się nie świeci to czy Clip coś pokaże?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2016, 12:44 przez adi84.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

CLIP pokaże historię błędów. Jak było coś, co nie powoduje zapalenia czegokolwiek, to może warto. Ale poczekaj, może ktoś mądrzejszy jeszcze coś podpowie.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Właśnie wróciłem z pracy. I znowu tak samo. Tym razem wcisnolem sprzęgło żeby zobaczyć czy zgaśnie. Nie zgasł tylko trzymał obroty na 2500 jak wcisnolem gaz wtedy obroty spadały jak puszczałem to znowu rosły. Aż w końcu załapał i znów było ok. Tak jakby coś się zacinało.???


Wyczyściłem krokowca i czujnik podciśnienia w kolektorze, zobaczymy jutro co się będzie dziać.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2016, 18:23 przez adi84.)

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Dziś Kasia pojechała i rano było ok ani razu nie stracił siły . Zobaczymy jak z powrotem będzie

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Z powrotem kicha. To samo. Podpiolem do jakiegoś skanera i wyszły takie błędy.
[Obrazek: cf7e21d83ce9d3e467eb9f9198cfc47e.jpg]

Ten krokowy chyba najbardziej podejrzany. Jak myślicie?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2016, 18:03 przez adi84.)

Odpowiedz
Młody
Zarejestrowani

Ja bym przepustnicę wyczyścił na początek Biggrin

[Obrazek: ab282976.gif]
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Screen ekranu skanera wyjaśnia wszystko - przynajmniej na początek.
Szkoda, że nie odczytano rzeczywistych parametrów , np. temperatury cieczy.
I nie sprawdzono, czy czujnik ciśnienia w kolektorze w ogóle coś mierzy, czy stoi na stałej wartości.
Silnik krokowy i map-sensor, w parze - to pierwsze, co przychodzi na myśl

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Krokowca wyczyscilem i ten czujnik podcisnienia też. Zobaczymy co się będzie dziać dzisiaj rano 12km przejechałem i było ok. Podjadę znowu na tester i zobaczę czy wywali błędy. I sprawdzę jak się da te parametry.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości