bodo
926
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 27-07-2023, 16:41
(27-07-2023, 16:25)wojteks napisał(a): (27-07-2023, 15:35)bodo napisał(a): Ale na 420km wziął mi 1/4 pomiędzy znakami min a max. No to teraz pomnóż to x25 i będzie wynik na 10 000 km, gdyby między znakami było 0.8l to 0.8*1/4=0.2l *25=5 litrów na 10 000km, to raczej dużo, bardzo dużo.
Na spokojnie wróć do domu, w sumie zrobisz około 1000km, dolej do górnego stanu jak przed wyjazdem i wyjdzie przybliżone zużycie na 1000km.
Jak wrócę do domu to zerknę do instrukcji. Ale wydaje mi się że gdzieś tam pisało że do 0,5L/ 1000km to u niego norma. Powyżej 0,5L to już może być problem.
•
bodo
926
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 28-07-2023, 11:59
Wepchnąłem palec do końcówki tłumika. Czarny jak diabli! A w stacjach diagnostycznych pitolili że analiza spalin wyszła idealnie! Chyba pomału silnik kończy swój żywot.
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 28-07-2023, 12:41
(28-07-2023, 11:59)bodo napisał(a): Wepchnąłem palec do końcówki tłumika. Czarny jak diabli! WOW jaka profesjonalna diagnoza
Jeżeli nie ma silnik filtra cząstek stałych to tak musi być, to silnik z turbiną produkuje mnóstwo sadzy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2023, 12:42 przez wojteks.)
•
bodo
926
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 05-08-2023, 16:00
Po przejechaniu 420km nad morze tak to wygląda. Jak by nie brał.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2023, 16:00 przez bodo.)
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 05-08-2023, 16:23
Hmm, a jakieś zdjęcie gdzie coś widać bo tu cały bagnet jest mokry od oleju. Domyślam się ile jest ale to da się zrobić lepiej.
•
kazik52
326
4
147
27
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Zabrze
kazik52
Zarejestrowani
— 08-08-2023, 17:36
Poczytajcie sobie o specyfice brania oleju właśnie przez te silniki. Niedawno czytałem ze potrafią brać dużo więcej i to norma w tych silnikach . https://r.search.yahoo.com/_ylt=Awr.ggYv...tRH5Uy4txA-
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2023, 17:36 przez kazik52.)
Diagnostyka CLIP V200 ---- Wzbudzacz czujników ciśnienia kół ZC-02
•
pio555
31,317
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 08-08-2023, 18:11
Wiesz Kaziu dzisiejsze dowsizingowe silniki tak maja
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 08-08-2023, 18:37
(08-08-2023, 17:36)kazik52 napisał(a): Niedawno czytałem ze potrafią brać dużo więcej Problem tego silnika jest znany od 2012r jak zaczęli pierwsze silniki na gwarancji wymieniać. Zresztą downsizingowe silniki innych firm też mają problemy. 1.2TSI, 1.6THP, 1.0 ecoboost i tak można wymieniać po kolei.
•
bodo
926
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 15-08-2023, 15:02
Od momentu dodania do silnika " gumisiowych jagód" zrobiłem prawie 1300km. Natomiast od chwili dolania oleju do maksymalnego stanu zrobiłem prawie 900km. Na tą chwilę tak to wygląda.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2023, 15:02 przez bodo.)
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 15-08-2023, 17:12
Wygląda normalnie, troszkę ubyło, następny pomiar pokaż po 5k km
•
|