sebaqtno
15
0
0
0
SC I ph I
1997
1.6 i 75KM, 1996-1999
Kutno
sebaqtno
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 15:59
op
Witam posiadam scenica 1.6 8v kod k7m bez lpg czysta bena
problem tkwi w tym , że od jakiegoś czasu coś boli motorek a a mianowicie po nocnym postoju auta odpala ale ma bardzo małe obroty troszkę za 500... i zaraz gaśnie wymieniłem krokowy , przepustnica czyszczona kable W.N wymienione razem ze świecami filtr powietrza nowy , wentylator po zagrzaniu się włącza. po rozgrzaniu silnika jest wszystko tak jak powinno być obroty lekko zafalują ale ogólnie ok . ale na zimnym koniec bez podtrzymania gazu zaraz zgaśnie.. czyżby padł czujnik temperatury? dodam że gdy odłączę białą wtyczkę od czujnika temperatury obojętnie czy na ciepłym czy zimnym zero reakcji. również krokowy zero reakcji po odpięciu nie mam pomysłów co jest
•
pio555
31,643
127
11331
3,097
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 17-01-2016, 16:35
(17-01-2016, 15:59)sebaqtno napisał(a): czyżby padł czujnik temperatury? od tego zacznij
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,576
101
4849
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 17:16
w II generacji scenica to również bym powiedział że czujnik temp ale w pierwszej jakoś to mnie nie przekonuje, sam nie wiem czemu.
obstawiam przepustnicę do czyszczenia... dostęp nie jest ciekawy.. ale i nie jest nie możliwy
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ko-ma
9,715
28
1699
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 17:31
(17-01-2016, 17:16)Mati napisał(a): ale w pierwszej jakoś to mnie nie przekonuje, Mati, to ogólnie znana bolączka autek rodowodem z lat 1995+
Od VW (polo) przez Forda (Ka) po Scenica IPhI 1,4 8v - w tych autach to przerabiałem osobiście.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 120 KM
•
sebaqtno
15
0
0
0
SC I ph I
1997
1.6 i 75KM, 1996-1999
Kutno
sebaqtno
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 17:38
op
Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie tematem :-) otóż sam już niewiem co jest. dziś na nowo wyczyscilem wszystko nawet czujnik wału korbowego był brudny w oleju i kurzu. krokowy też wyczyszczony przepustnica również. przejechałem się i wszystko ok obroty na pierwszej kresce między 1 tys a 500 na cieplym po krotkiej jezdzie i wrzuceniu na luz lekko zafalują ale zaraz wraca do normy zobaczymy rano jak odpali na zimnym.
•
adi84
7,414
18
3237
7,655
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 22:04
Jak będzie rano kiepsko to raczej ten czujnik bym obstawial. Nie podwyższa obrotów bo ma sfałszowane dane temperatury.
•
sebaqtno
15
0
0
0
SC I ph I
1997
1.6 i 75KM, 1996-1999
Kutno
sebaqtno
Zarejestrowani
— 17-01-2016, 22:15
op
jutro dam znać co i jak:-)
•
sebaqtno
15
0
0
0
SC I ph I
1997
1.6 i 75KM, 1996-1999
Kutno
sebaqtno
Zarejestrowani
— 18-01-2016, 08:29
op
i lipa.. co prawda rano zapalił chodził na obrotach gdzies 750 rozgrzanego silnika i powoli obroty zaczynały rosnąć do 1 tys . po przejechaniu kilku km podczas zatrzymania się obroty nagle spadły do 500 i falowały do kreski optymalnych obrotów po kilku sekundach wróciło do normy.. i tak za każdym razem obroty szybko spadają i falują
•
Borys
599
0
99
21
Scenic II
2007
1.5 dci 105KM
CNA , pow.Nakielski
Borys
Zarejestrowani
— 18-01-2016, 17:22
Podepnę się tutaj bo nic innego nie znalazłem.
Zauważyłem, że jak wrócę z trasy i auto stoi chwilę sobie to w momencie gdy spada temperatura z 5 na 4 kreskę silnik wchodzi na wyższe jakby obroty.
Kreski na obrotomierzu nadal są 4 , jak zawsze. Auto chwilkę sobie pochodzi na tych wyższych obrotach i potem silnik znowu zmniejsza obroty.
W poprzednie zimy nie zauważyłem nic takiego.
Jakieś podpowiedzi mile widziane , bo nie wiem czy się bać.
Borys pozdrawia. www.hopsasa.com.pl
By na lodzie kręcić kółka ; zapnij pasy, gaz i dwójka !!
1.5 dci , 105 km , 07r .
•
ko-ma
9,715
28
1699
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 18-01-2016, 21:09
(18-01-2016, 08:29)sebaqtno napisał(a): i tak za każdym razem obroty szybko spadają i falują Przepustnica.
Muszę poszukać, czy jest procedura adaptacji.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 120 KM
•
|