zawory wydechowe
Sprawdzić dobrze zawory można chyba tylko w jeden sposób. Ustawić wał tak żeby np wydechowy był zamknięty, ściągnąć kolektor, wlać odrobinę benzyny strzykawką i patrzeć przez otwór po wykreceniu świecy czy przecieka. Sporo zabawy, łatwiej sprawdzać czy ucieka ciśnienie sprężania.
Raczej obstawiałbym równiez pierścienie. Grubszy remont. Ale zawsze odrobinę czuć z odmy spalin i to normalne #Wytapatalkowane
Pomijając kwestie remontu można zawory wyczyscic. Zdejmujesz kolektor wydechowy, kamerą inspekcyjną patrzysz jak mocno są zabrudzone, czyscisz za pomocy cleanera (np EGR turbo cleaner firmy Valvoline). Sprawdzasz kamerą efekt czyszczenia i w razie potrzeby czyscisz ponownie. Trzeba by też pokręcić silnikiem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2019, 19:58 przez Grzegorz Łubieński.) (19-01-2019, 19:23)Daroreno napisał(a): Wiecie silnik jest po remoncie wiec wydaje mi sie ze to nie pierścienie-wydaje mi sie.podkreślam. Właśnie - wydaje Ci się, ze jest po remoncie...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Pierwsza rzecz to zmierzyć mu ciśnienie na cylindrach nawet jak nie masz testera można kupić nie są drogie a nagar na zoworach to raczej nie możliwe żeby utrudniał ich zamykanie aczkolwiek mogą być nie szczelne
Dawaj historię tego auta. Handlarz napisał, że silnik po remoncie ?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości