Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 17-06-2018, 04:20
A który zacisk rozbierasz? Ten który bardziej ciepły?
Wysłane z kolorowego kalkulatora...
Miałem podobny problem, rozbieralem 2 razy zacisk ten cieplejszy. Nic nie mogłem zrobić, pojechałem na stację kontroli przednich hamulców. Okazało się że ten zimniejszy hamowal o połowę słabiej, drugi był cieplejszy bo hamowal więcej. Rozebralem zacisk zimny a tu zapieczony hehe he
Wysłane z kolorowego kalkulatora...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2018, 04:23 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Hm dałeś do myślenia bo strona, która jest chłodniejsza ciężej wkręcał się tłoczek, a nawet na początku nie chciał się wkręcić
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 17-06-2018, 07:13
może sam zacisk "nie pływa" u mnie tak było, do tego bardziej zużyty klocek wewnętrzny. Podjedź na stację tam gdzie przegląd robisz i powoli na teście hamulców muskaj pedał
i patrz na siłę hamowania zwłaszcza przy delikatnym naciśnięciu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Oki w pon podjade bo już dzis miałem zamiar rozbierac, ale po co robic sobie dwa razy robote
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 17-06-2018, 16:43
(17-06-2018, 07:39)maciej1486 napisał(a): miałem zamiar rozbierac to rozbieraj stronę zimną
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 26-07-2018, 08:20
op
Panowie jeszcze jedno pytanie bo kompletuje teraz zestaw na tył, jedne tarcze są ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów inne bez. Kupować takie z czy bez? Czy na to też nie ma reguły i okaże się po zdjęciu tych co mam?
•
gandw
45
0
6
3
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Śląskie
gandw
Zarejestrowani
— 26-07-2018, 08:58
Kup z magnetycznym pierścieniem.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi gandw za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to gandw for this post
• fannadil
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 16:50
op
wymieniłem przód i tył teraz to elegancko wygląda, tylko mam jeden problem albo nie, prawy przód patrząc po temperaturze felgi jest trochę bardziej ciepły od reszty nie parzący ale po prostu trochę cieplejszy czy to w okresie docierania jest ok?
nie ma pisków nie ściąga na żadna ze stron
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Sluchaj ja po wymianie tyłu miałem tez cieplejszą jedną stronę. Wizyta na stacji opory tarcia minimalna różnica. Po jakiś 500km dotykając ręką stwierdzam, ze jest równo.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 31-07-2018, 06:37
op
na razie posmigam jak nie to rozbiore i wymienie prowadnice
•
|