Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

wymiana tarcz i klocków


Mati
Zarejestrowani

A który zacisk rozbierasz? Ten który bardziej ciepły?

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

Miałem podobny problem, rozbieralem 2 razy zacisk ten cieplejszy. Nic nie mogłem zrobić, pojechałem na stację kontroli przednich hamulców. Okazało się że ten zimniejszy hamowal o połowę słabiej, drugi był cieplejszy bo hamowal więcej. Rozebralem zacisk zimny a tu zapieczony hehe he

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2018, 04:23 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Hm dałeś do myślenia bo strona, która jest chłodniejsza ciężej wkręcał się tłoczek, a nawet na początku nie chciał się wkręcićBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

może sam zacisk "nie pływa" u mnie tak było, do tego bardziej zużyty klocek wewnętrzny. Podjedź na stację tam gdzie przegląd robisz i powoli na teście hamulców muskaj pedał Thumbup
i patrz na siłę hamowania zwłaszcza przy delikatnym naciśnięciu Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Oki w pon podjade bo już dzis miałem zamiar rozbierac, ale po co robic sobie dwa razy roboteBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(17-06-2018, 07:39)maciej1486 napisał(a): miałem zamiar rozbierac
to rozbieraj stronę zimną Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
fannadil
Zarejestrowani

op Panowie jeszcze jedno pytanie bo kompletuje teraz zestaw na tył, jedne tarcze są ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów inne bez. Kupować takie z czy bez? Czy na to też nie ma reguły i okaże się po zdjęciu tych co mam?

Odpowiedz
gandw
Zarejestrowani

Kup z magnetycznym pierścieniem.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi gandw za ten post post:
  • fannadil
fannadil
Zarejestrowani

op wymieniłem przód i tył teraz to elegancko wygląda, tylko mam jeden problem albo nie, prawy przód patrząc po temperaturze felgi jest trochę bardziej ciepły od reszty nie parzący ale po prostu trochę cieplejszy czy to w okresie docierania jest ok?
nie ma pisków nie ściąga na żadna ze stron

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Sluchaj ja po wymianie tyłu miałem tez cieplejszą jedną stronę. Wizyta na stacji opory tarcia minimalna różnica. Po jakiś 500km dotykając ręką stwierdzam, ze jest równo.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • fannadil
fannadil
Zarejestrowani

op na razie posmigam jak nie to rozbiore i wymienie prowadnice

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości