Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

wentylator chłodnicy


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

Patrys czyli trzeba będzie zastosować metodę druta. Kawałek zapałki we wtyczkę żeby siedziała pod odpowiednim kątem.... Naughty 

Tyle że ja u siebie nie odpinałem wtyczki- posmyrałem ją tylko bo musiałem odczytać kod OEM producenta...

Serio nie da się organoleptycznie dostrzec że styki są nie halo?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Ja dopiero jak odkryłem że to wtyczka to ją rozebrałem i jak powyjmowałem kabelki z zakończeniami to dopiero było widać że było trochę zaśniedziałe i wygniecione.
Zanim zaczniesz rozbierać, to po prostu sprawdź ten trop i poruszaj wtyczką.

Thumbup
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

No więc relacja na szybko.

Wypiąłem wtyczkę od czujnika- styki na oko były w porządku. Pomerdałem kablami we wtyczce próbując stwierdzić czy któryś nie siedzi za luźno- ale wszystko wydawało się być poprawnie.

Złożyłem do kupy- dolałem nieco płynu chłodniczego żeby mieć połowę stanu i w drogę na testy. Zatrzymałem się ponowie pod blokiem po jakiś 40 minutach i wentylator chodził. Potrzymałem go jeszcze chwilę i włączał się bez problemu jeszcze dwukrotnie.

Jak na razie działa- będę obserwował w razie czego ale może faktycznie coś nie dolegało i podgięcie kabli pomogło

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości