No nie wiem czy problem rozwiązany. Skoro wałek ściął kliny na kole pompy wakum to znaczy, że musiała się zatrzymać pomimo pracy silnika coś ją zablokowało. Rozkręć ją i zobacz czy nie jest zatarta. To też może być przyczyna mulenia bo pompa wacum daje podciśnienie do turbiny.
twardy hamulec
Przyczyn takiego stanu rzecyz może być co najmniej kilka.
Być może hamulce są zapowietrzone. Warto jednak sprawdzić stan płynu hamulcowego, który powinien być regularnie wymieniany raz na około 2-3 lata lub co około 40 do 60 tys km przebiegu. Zwykle jest tak, że płyn hamulcowy może zostać sprawdzony przez diagnostę, podczas corocznej wizyty na stacji kontroli pojazdów. Dlaczego jest to tak wazne, bo w trakcie użytkowania do płynu hamulcowgo może dostać się woda, która ma niżsżą temp. wżenia - co podczas hamowania może doprowadzić do powstawania pęcherzyków powietrza, co może doprowadzić do awarii hamulców.
Rzeczywiście, a rozmawiałem wczoraj ze znajomym, to on mówił, że chyba od 8 lat nie wymieniał i jeździ
A np tutaj opisują: https://nocar.pl/blog/jak-czesto-wymieni...hamulcowy/ że najlepiej raz na 2-3 lata, przydałoby się zrobić wymianę. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
9 gości