Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

szarpie podczas przyspieszania 1.4 tce


Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

I pewnie dlatego 1,4 tce dość szybko zniknął z oferty Renault.... Może mieli zbyt dużo reklamacji. Jeśli chodzi natomiast o brak hydrauliki na zaworach to jest to stara japońska reguła, Honda też ma regulację płytkami i awarie tych silników są raczej nieznane. Tylko że Honda zaleca sprawdzenie luzu zaworowego co 60 tys km, a Renault nigdy.

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

Silnik zniknął z oferty dlatego że był troszkę niewypalem pod względem paliwozernosci przez co szybko zrobiło się o nim głośno. Konkurencja w ten zaś miała lepsze jednostki niestety jeżeli chodzi o żarcie paliwa.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

A czytając nasze forum można stwierdzić że był też niewypałem pod względem rozrządu i UPG. No ale porównując np z 1,6 Thp PSA to i tak jest lepiej. O 3,0 TDI nie wspominając....

Odpowiedz
Mello3x
Zarejestrowani

Jeśli macie komunikat skontroluj ESP, szarpanie autem, wypadanie zapłonu i macie LPG to na bank macie zapchany wtryskiwacz LPG. Ja dokładnie miałem taką sytuacje. Po wymianie wtryskiwacza wszytko wróciło do normy. Oczywiście do czasu usunięcia usterki nie jeździć na LPG. Problem jest większy sprawa dotyczy wypadania na benzynie.
Jeśli chodzi o silnik 1.4 TCE to poza kilkoma wadami to naprawdę udana konstrukcja. Jeśli kupujesz samochód z tym silnikiem to musisz zaplanować sobie kilka rzeczy np: wymiana UPG. Ja przy 150000 tys. zamierzam zajrzeć do łańcucha i wtedy profilaktycznie wymienić uszczelkę i uszczelniacze na firmy Reinza i może napinacz łańcucha jeśli stan będzie na to wskazywał. Polecam olej MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 i flitry mann.
TSI czy THP to też nie są silniki bez wad.Wystarczy poczytać Jeśli miałbym polecić jakiś silnik naprawdę bezawaryjny to od toyoty valvematic.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości