szarpie podczas przyspieszania 1.4 tce
A nie ubywalo Ci wczesniej czasem plynu chlodzacego ?
Dlatego też po trzyletniej gehennie i wydrenowaniu portfela stwierdziłem, że wystarczy zabawy z made in france.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2019, 21:23 przez sportway.)
Jak widać na forum i w internecie jest dość powszechna o kosztowna co nie znaczy że występuje w każdym aucie....ale jest to niestety silnik podwyższonego ryzyka...
Kosztowo 1.9 dCi przy min to pikuś... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Jeśli chodzi o awaryjnosc napewno tak
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
witam.
dawno nie wchodzilem. silnik naprawiony i chodzi bardzo dobrze. Co do plynu chlodzacego to faktycznie przed awaria zaczelo go ubywac.Czyli uszczelke szlak trafil. Wracajac do tematu samego silnika. handlarz ktory go sprowadzil zrobil silnik na sztuke. Aby auto wyjechalo z komisu. przyznam ze chodIl bez zarzutu. przyczyna awarii:pekl zawor wydechowy i silnik nie mial kompresji .zestaw nowych zaworow to koszt ~470zl. (pojedyncza sztuka nie do dostania). lancuch komplet 500. uszczelki ~500 Plus swiexe oleje itp. planowanie glowicy. Remont gory 4.tys. Moje zdanie o silnikach tce. -wysmienita kultura pracy - akceptowalne spalanie,chodz mogloby byc o litr mniejsze. srednio w miescie 9.5 -10bez klimy-10.5-11 z klima - duzy minus za brak hydrauliki zaworowej. kosztowna regulacja. P.S. Gdyby Renault montowal swoje konstrukcje. auto byloby rewelacyjne. silniki nissana sa zdecydowanie mniej trwale. Niestety dla fanow Dacii. rowniez skonczyly sie dobre czasy. w nowych daciach tez sa konstrukcje nissana. uwazam ze koncern wiele straci na wspolpracy z nissanem. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości