op
przed wjazdem goscu wjechał na szarpaki sprawdził luzy potem podniesione auto zakręcił kołami czy aby dobrze się wszystko kręci po tym krótka jazda i na geometrie
ściąga w prawo
No to reklamować, skoro ściąga nadal
A na serio: sprawdzić łożyska przednich kół. A jak to się robi (zakręcenie kołem ręką nie wystarcza) było już opisywane na forum. Bo nawet niewielki wżer w bieżni czy zatarta kulka powodują cuda, oporu wyczuwalnego dla ręki nie dadzą, przy sprawdzaniu ręką hałas też niesłyszalny. Trzeba koło solidnie rozpędzić.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Przerabiałem w swoim SC II ściąganie właśnie w prawo. Trzeba bardzo dokładnie ustawić zbieżność, geometrii w SC II nie robi się gdyż tylna oś nie ma regulacji a w przedniej osi nie ma możliwości regulacji kąta koła.
op
według wydruku wszystko wychodzi na zielonym czyli ok
W SC II i M II problemy z utrzymaniem toru jazdy to standard, albo ściąga w lewo albo w prawo. Wiem, że nie będzie to pocieszeniem ale u mnie jest to samo. Raz na jakiś czas uda się ustawić żeby nie ściągało ale zabawy z tym od cholery. Jak na wydruku ok., opon nie tnie to olej temat. W przeciwnym razie tylko kasę wydasz a to będzie ściągało w lewo a to znowu kierownica będzie krzywo i tak w koło, jak ustawią, że nie będzie ściągało to znowu zacznie ciąć opony.
op
właśnie opon nie tnie,gościu co sprawdzał zbieżność mówił że może pogrzebać żeby nie ściągał ale opony będzie ścinać
Właśnie o tym pisałem, skoro nie tnie opon to daj sobie spokój. Wystarczy wpisać w internet Scenic II bądź Megane II ściąga kierownicę i zobaczysz, że to standard. Ludzie akumulatory odłączają, w programie grzebią, tylko egzorcyzmów brakuje a jak ściągało tak ściąga.
Muszę przyznać, że z pewnymi przypadłościami w Renault należy się pogodzić albo zmienić na inną markę. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-2017, 18:43 przez haszczurur.) (07-06-2017, 18:43)haszczurur napisał(a): Ludzie akumulatory odłączają, w programie grzebią, tylko egzorcyzmów brakujeDlatego też wspomniałem o istniejącej, oferowanej np. przez MaxiEcu, procedurze ustawiania zerowego punktu pracy wspomagania. Po wymianie końcówek i ustawieniu zbieżności ustawiłem zero ( ale chyba za trzecim razem się udało ) i nie ściąga.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Wiem, o tym ustawianiu kąta 0. Z tym, że podczas standardowego ustawiania zbieżności rzadko kto się z tym bawi może serwis ale na pewno nie za 100 zł.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości