Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

ściąga w lewo SG 3 2009


PiotrP70
Zarejestrowani

op Witam

W czasie jazdy czuję opór na kierownicy i kierownica wydaje się być prosto ale na dluższym odcinku czuje jak leci na lewo.
Trzy razy był u mechanika - ustawienia zawieszen, geometri itd i nadal to samo.
Trragedii nie ma, ale w poprzednim scenicu (scenic I ph2) piuściłem kierownicę i jechał prosto.
Tu lekko ciągnie.
Wszystkie pozycje sprawdzane podczas geometrii mieszczą się w granicach tolerancji.
Opony wymienione na nówki też nic nie pomogły.
 Ktoś ma jakiś pomysł??

Mogę coś przestawić i jak przestawić na elektrycznym wspomaganiu, może tu jest problem, że ciagnie on w jedna stronę??

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2023, 13:51 przez PiotrP70.)

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Teoretycznie puszczając kierownicę w idealnych warunkach powinien jechać prosto....idealne warunki to poziomy różny asfalt itd....itd
A że ściąga....może być przyczyną wiele....od różnicy ciśnień w oponach czy nierównym ciężkim załadunku po jakieś problemy z zawieszeniem..do może nawet do auto po dzwonię i krzywe....na odległość raczej nikt nie zdiagnozuje....dziwne że u mechaników i po pomiarach nic nie znaleźli...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pawlosio za ten post post:
  • PiotrP70
user64
Zarejestrowani

Ciśnienie w oponach równe?
Półosie ok?

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Czy do geometrii była komputerem kierownica ustawiona na punkt zero ? To podstawa. Jest też w komputerze funkcja korekta ściągania .

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2023, 19:33 przez Jurek.)

Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

U mnie było telepanie autem i się okazało że półośka krzywa. Nikt nawet nie zakładał że tu może być problem. Na początek koło prawe na lewą stronę i odwrotnie. Całe zawieszenie do przepatrzenia ale nie na skp tylko mechanik z łyżką w ręku. Felgi do sprawdzenia czy proste.

Odpowiedz
PiotrP70
Zarejestrowani

op
(29-09-2023, 19:33)Jurek napisał(a): Czy do geometrii była komputerem kierownica ustawiona na punkt zero ? To podstawa. Jest też w komputerze funkcja korekta ściągania .

Tego nie wiem, w okolicach Kalisza ktoś może mi to sprawdzić czy zostaje mi serwis Renault

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2023, 16:06 przez PiotrP70.)

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Sprawdzisz to Pyclipem lub Clip nie musi być serwis .

Odpowiedz
Petrolheart
Zarejestrowani

Od tygodnia mam krótką III ph2 i mam coś podobnego. Jak jeżdżę z małą prędkością to wszystko jest w porządku, kierownicą kręci się jak należy. Problem zaczyna się pojawiać mniej więcej powyżej 50-60 przy dłuższych odcinkach na wprost. Faktycznie lekko ściąga + jak chcę skorygować tor jazdy to w pierwszym momencie kierownica stawia opór, tak jakby wspomaganie o ułamek sekundy za późno się uruchamiało.

Odpowiedz
PiotrP70
Zarejestrowani

op
(11-10-2023, 19:49)Petrolheart napisał(a): Od tygodnia mam krótką III ph2 i mam coś podobnego. Jak jeżdżę z małą prędkością to wszystko jest w porządku, kierownicą kręci się jak należy. Problem zaczyna się pojawiać mniej więcej powyżej 50-60 przy dłuższych odcinkach na wprost. Faktycznie lekko ściąga + jak chcę skorygować tor jazdy to w pierwszym momencie kierownica stawia opór, tak jakby wspomaganie o ułamek sekundy za późno się uruchamiało.

Czyli praktycznie mam to samo - wygląda tak jakby źle było ustawione zero dla większych prędkości czyli usztywnienie wspomagania.
Mój obd nie obsługuje pyclipa - zamówiłem nowy i czekam na dostawę.

Odpowiedz
Petrolheart
Zarejestrowani

Mój pyclip działa i błędów w układzie kierowniczym zero

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości