Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

scenic I fl 1.6 16v brak płynu chłodniczego pomocy


PitBull89
Zarejestrowani

op Witam mam problem w sceniku 1 fl 1.6 16v zauważyłem że znika płyn chłodniczy ze zbiorniczka ostatni raz dolewałem miesiąc temu dziś sprawdzam i pusto . Nawiew na ciepło normalnie działa co jest ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2017, 15:51 przez PitBull89.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

LPG masz?

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Wyciek.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
PitBull89
Zarejestrowani

op Tak jest lpg stag 4 . Nie zauważylem plam pod autem

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2017, 16:08 przez PitBull89.)

Odpowiedz
wiecho
Zarejestrowani

Jak masz wycieki, to wcale nie oznacza, że będą plamy pod samochodem.

[Obrazek: 3184033.png]
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Sprawdź wszystkie złączki trójnik itp może być mały wyciek i go nie zobaczysz

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • dzajson
dexaven
Zarejestrowani

Popatrz na spokojnie czy nie ma ewidentnych wyciekow.Sprawdź okolice pompy wodnej.zdarza się że podczas pracy silnika wyciek nie wielki a kapanię widać po zgaszeniu silnika.jeśli płyn był wymieniany może układ zapowietrzony i trzeba dolać chodź po miesiącu to raczej nie.Zdarza się że po montażu lpg,wymianie przewodów wodnych-chłodniczych,czy wymianie Reduktora lpg ktoś zapomni dolać płynu chłodnicze.Zwrócić uwagę czy po dłuższym postoju i pierwszym oddaleniu gorzej odpalanie,jeśli tak może oznaczać że płyn nacieka do cylindrow.zwrócić uwagę na kolor spalin,czy bardziej nie dymi itd,czy nie jest słabszy.po uzupełnieniu płynu odpalanie i zwrócić uwagę czy płyn w zbiorniku wywyrównawczymi się nie ,,gotuje,,Pozdrawiam.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi dexaven za ten post post:
  • chudy
dzajson
Zarejestrowani

Tak jak pisze pio555 do sprawdzenia opaski na trójnikach i reduktorze.

Odpowiedz
PitBull89
Zarejestrowani

op A powiedZcie mi jakie objawy uszczelki pod głowicą? Caly czas nie znalazlem wycieku a płyn ucieka , pierwsza świeca zalana mokra :/

Odpowiedz
dexaven
Zarejestrowani

Wszystko zależy od wielkości uszkodzenia.tak np.trudniejszy pierwszy rozruch silnika ponieważ płyn może naciekac np.do komory spalania.dymienie z układu wydechowej np.na biało lubszarawo ale to też zależy od wielkości uszkodzenia.,,Gotowanie się płynu w zbiorniczku wyrównawczym,ponieważ ciśnienie z cylindrów z powodu uszkodzenia głowicy może iść na układ.chlodzenia.Sprawdzolej czy nie jest rozrzedzony lub nie jest koloru kawa z mlekiem.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości