Wysłane z kolorowego kalkulatora...
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
Rurka do miski jest zagięta wiertło nie pomoże. Oct co Ci da? Że cały syf nie pójdzie do turbiny i nie będzie się tam smazyl. Romek ma założone w megane z tym samym silnikiem
Wysłane z kolorowego kalkulatora...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
OCT można zrobić samemu przy małych kosztach. Robiłem coś takiego do 1,6 hdi z użyciem oryginalnej odmy od Focusa 1,8 tdci i paru wężyków
(08-09-2018, 11:00)Mati napisał(a): Romek ma założone w megane z tym samym silnikiem Tak wygląda u mnie Z tym że u mnie jest to założone bardziej jako profilaktyka i ewentualne zabezpieczenie turbiny. Olej u mnie nie znika a w samym OCT zawsze jak sprawdzam bagnecikiem który w nim jest to jest suchutko. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2018, 12:03 przez Roming.)
Ciekaw jestem kto przekazał Ci nauke ze diesel musi dymic.
https://youtu.be/E02fmdACsNs U mnie dymiło na siwo tylko megane 1.9dci z walniętym pierscieniem. Żaden inny diesel, którego posiadałem od tdi do teraz 1.6dci nie może dymic i nie dymi.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Spoko, ja na szczęście jezdze niesprawnymi dieslami bo póki co nie dymia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2018, 20:18 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości