Z bloku pod tą puszka wystaje metalowa rurka na którą ten was zakładasz,warto też i ta właśnie rurke udroznic. Ja to robiłem metalowym batem od anteny z czasów PRL-u
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
Moim zdaniem jeśli nie włożyłem wezyka na swoje miejsce to może to być powodem ale pewności nie mam więc może znający się w temacie niech udzielą odpowiedzi
Z bloku pod tą puszka wystaje metalowa rurka na którą ten was zakładasz,warto też i ta właśnie rurke udroznic. Ja to robiłem metalowym batem od anteny z czasów PRL-u (17-07-2018, 07:41)maciej1486 napisał(a): Według mnie jest zupełnie inne mocowanie odmy. W 130KM przynajmniej w Megane III jest jakby większa ta puszka. Jeszcze nie sprawdzałem jak wygląda w SIII ale pewnie to samo.To w końcu da się czy konstrukcja jest inna i nie do wykonania? Rozwiązałoby to chyba sporo problemów z ta nieszczęsną odmą.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
(17-07-2018, 08:17)PIRXu napisał(a): przez ten swój durny łeb doprowadziłem do ubytku oleju (w ilości sporej)?skroplony olej zamiast wpadać z powrotem do miski, uciekał sobie na ulicę dobrze że trasy nie robiłeś bo byś zatarł silnik....
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
spradź dokładnie ten mały kruciec czy jest drożny jak będziesz zakładał ten wężyk, proponuję jakiegoś druta włożyć w tą odstającą rurkę. Napisz później ile Ci weszło, znaczy jak głęboko dałeś radę hehe
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (17-07-2018, 10:11)Mati napisał(a): spradź dokładnie ten mały kruciec czy jest drożny jak będziesz zakładał ten wężyk, proponuję jakiegoś druta włożyć w tą odstającą rurkę. Napisz później ile Ci weszło, znaczy jak głęboko dałeś radę heheproponuje go potraktować wiertłem długim tak aby był drożny w całej swojej średnicy
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (17-07-2018, 10:34)pio555 napisał(a): proponuje go potraktować wiertłem długimnigdy.... kruciec na około 6-8cm ma załamanie, nie wolno niczym sztywnym. (17-07-2018, 10:41)PIRXu napisał(a): Rozumiem, że będzie spoczywał na dnie miski i nic nie zapcha?i tak ma być... jak kiedyś bys sciągał miskę, to doprowadzisz ją do ładu (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2018, 10:45 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości