pio555
31,388
125
11146
3,051
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-05-2018, 19:58
(10-05-2018, 19:45)robii napisał(a): Zawór do wymiany??? . Sądzisz że to winowajca ?Stary nie jest. Membranka jest ok. Na zdjęciu nie widać bo wyjąłem
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka to zmienia postać rzeczy
myślałem,że nie masz
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 10-05-2018, 20:04
Zmienia niewiele bo dalej jestem w czarnej .......e
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
Highwayman1990
2,213
15
1002
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
Olej lubi pełzać, najlepiej dobrze umyj silnik i staraj się od czasu do czasu przetrzeć gaszak i przewody pod nim.
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 10-05-2018, 21:55
Bardziej mnie martwi to że olej przez zawór odmy idzie na turbinę, tak mi się wydaje. No w najgorszym przypadku to pierścionki do roboty.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-05-2018, 22:30
Spokojnie jeszcze....
Skoro zrobiłeś tak jak pisałem i nie było oleju w butli to nie idzie na turbo. Może instalacja Oil catch tank poprawi sytuację
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 11-05-2018, 14:37
•
Roming
8,364
27
5172
5,628
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 11-05-2018, 15:04
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-05-2018, 15:42
Romek takie coś ma u siebie, mogło by to wyłapać wszystko co miało by lecieć z powietrzem do turbiny
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 11-05-2018, 16:03
Jak dobrze pójdzie stawiam w następnym tyg. Autko do mechanika. Czyszczenie przewodów, intercoolera, przegląd turbiny. Zobaczymy co dalej robić
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 11-05-2018, 21:59
(11-05-2018, 16:03)robii napisał(a): przegląd turbiny eżeby zobaczyć musi zdemontować, jak zdemontuje i zobaczy przypalony olej powie że że turbina puszcza i do regeneracji a może i turbo nie puszcza a olej z powietrzem przyleciał?
(11-05-2018, 16:03)robii napisał(a): Czyszczenie przewodów, intercoolera, akurat takie rzeczy możesz zrobić sam
Inaczej czuje że szykują się koszta
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|