Highwayman1990
2,213
15
1002
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
Dokładnie. Jak już zdemontujesz to lepiej zrobić kompleksową regenerację.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
•
wozaq
69
0
7
1
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Szczecin
wozaq
Zarejestrowani
— 18-09-2017, 08:27
Ja tam wyczyścilem ile się dało, oleju dużo nie było, silnik też go nie zużywa, przyspieszenie jest także wolę się nie stresować i tam nie zaglądać. Jedno sobie przypominam, że kiedyś jak była ostra zima i samochód postał dłuższy czas u mojego kolegi mechanika to jak go potem odbierałem i już jechałem to zostawiłem za sobą mega kłęby dymu, spalenizny itp. Aż mnie ten dym gryzł potem przez parę godzin. Przejechałem tak ze 2km zanim się ppolapalem (ludzie mnie wyprzedzali ) i postanowiłem zawrócić do niego i wtedy wszystko wróciło do normy i od tego czasu nigdy nic takiego nie było. Tak się zastanawiam czy to wtedy nie połknął tej membrany i jej nie spalił. W sumie to jej resztki gdzie po zassaniu gdzie mogą być?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2017, 08:32 przez wozaq.)
•
Przekas83
7
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bytom
Splynely powrotami do miski. A jezeli chodzi o napraw turbiny to mam goscia z gliwic co by ci to zrobil, moja tez robil
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 18-09-2017, 13:10
Jesli chodzi o scislosc, to jak turbina wessie membrane to na pewno to nie trafia do miski olejowej... Zassane powietrze z turbiny leci do chlodnicy powietrza i dalej do cylindra, ale raczej z wirnika niewiele wyleci bo sie zmieli ta guma w turbinie uszkadzając ją tym samym.
Tez jestem za tym ze jak robic juz turbine, to robic to dobrze i kompleksowo, a nie srodek tylko wymienic i to niewiadomo jakiego pochodzenia.
•
Przekas83
7
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Bytom
Moze zle napisalem chdzilo mi o resztki ktore nie byly zassane bo zassane to tak jak mowisz ida do colektora. Ja z moja turbina mialem taka sytuacje ze byla 5m-ce temu regenerowana wiec nie przepuszcza oleju ani nic bo tez sprawdzal
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 26-01-2018, 11:03
Zajrzałem do zaworu odmy. Ta membrana to przypadkiem nie powinna trzymać się na stałe ???coś mi tu nie gra. Poprzednia używka nie wyskakiwała na sprężynie
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 26-01-2018, 11:05
Nie widać tu membrany, otwórz go i zrób zdjęcie jak przylega sprężyna
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 26-01-2018, 11:46
Membrana to jest to na górze
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 26-01-2018, 11:53
Powinna być pod deklem ale na zdjęciu jej nie widać
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 26-01-2018, 12:00
Mati nie ma dekla na zdjęciu. To membrana. nie dekiel
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
•
|