renault scenic 2004
Na którymś materiale z YT czytałem, że pomogła wymiana elektrozaworu KZFR, auto dostało znowu wigoru.
Natomiast co tu dużo gadać ja bym zaczął od pomiaru kompresji na cylindrach. Silniki te są dość pancerne o ile się o nie regularnie dba. Chyba, że trafi się np przypadek ukruszonej elektrody świecy. PS. Jesteś pewien, że rozrząd na 1000% dobrze założony ?
ScII PhI 1.6 16V 113KM 2003 Confort Authentique
ScII PhI 1.9 dCI 120KM 2005 Confort Dynamique Ciitroen C4 Picasso 2.0HDI 136KM 2009 Exclusive
op
(24-09-2017, 20:44)thermalfake napisał(a): Na którymś materiale z YT czytałem, że pomogła wymiana elektrozaworu KZFR, auto dostało znowu wigoru.mechanik zarzeka sie że rozrząd w porzadku w środe inny mechanik ma sprawdzac może rzeczywiście rozrząd żle ustawiony (24-09-2017, 20:41)kszyba napisał(a): Kolego naucz się pisać po polsku, przecież to będą czytać ludzie.jeżeli nie znasz odpowiedzi na mój post to poco sie odzywasz zajmij się swoimi sprawami
pio555 napisał 24-09-2017, 21:01:
pisz ze zrozumieniem bo z tego co napisałeś w 1 poście nie da się nic wywnioskować (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2017, 21:01 przez pio555.) Cytat:jeżeli nie znasz odpowiedzi na mój post to poco sie odzywasz zajmij się swoimi sprawami To forum nie jest miejscem pyskówek na tak niskim poziomie. Popraw to o co Cię tu poproszono jakby nie było w publicznym miejscu a nie rynsztoku. BTW teraz znalazłem Twój poprzedni wątek https://www.scenic-forum.pl/Watek-%C5%BC...sie-serwis Nie został zakończony i jest to ten sam konkretny problem który tu powielasz. Do tego tam też już zwrócono Ci uwagę jak tworzysz posty. Tytuł tego wątku też nie mówi niczego konkretnego. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2017, 21:15 przez thermalfake.)
ScII PhI 1.6 16V 113KM 2003 Confort Authentique
ScII PhI 1.9 dCI 120KM 2005 Confort Dynamique Ciitroen C4 Picasso 2.0HDI 136KM 2009 Exclusive (24-09-2017, 20:53)cielan13 napisał(a): jeżeli nie znasz odpowiedzi na mój post to poco sie odzywasz zajmij się swoimi sprawami To już drugi z dwóch tematów kiedy ktoś zwraca Ci uwagę. Jeśli chodzi o - "swoje sprawy" to naszą sprawą jest Ci pomóc, ale ! - szanujmy się wzajemnie P. Cielan ! Jeśli tego nie rozumiesz - nie oczekuj pomocy. Jeśli rozumiesz - postaraj się uszanować także nas i utrzymaj poziom.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
4 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
• A2-eR11, Markus, PRZEMO, Roming (24-09-2017, 20:33)cielan13 napisał(a): cały czas świeci sie serwisPrzy przyjętym toku postępowania - nie dziwię się. Sc II nie jest samochodem, który można "naprawiać" metodą wymieniania po kolei podejrzanych części. Z reguły kończy się to brakiem efektów i wydaniem na "naprawy" równowartości samochodu. Po pierwsze v- diagnoza. SERWIS sygnalizuje awarie - i niewiele wiecej o niej mówi. Bez odczytania kodów zapisanych błędów i następnej ich prawidłowej i rozważnej interpretacji nie ma co się pchać w naprawy.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości