Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

problemy z elektryką


czopochrup
Zarejestrowani

tyle rad tyle przypuszczeń a autor co robi ? NIC. Ja juz dawno bym był w aucie i mierzył napięcie jakie podaje alternator przy rożnym obciążeniu (jak nie masz multimetru to juz dawno bylbym w budowlanym i kupił jakiś albo nawet w tesco) a jakbym mial w domu to przed zalozeniem tego tematu bym pomierzył i wiedział co i jak. Pomiar ładowania i aku robie zawsze gdy kupię auto (tak mam multimetr za 50 zł O_x).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2016, 15:35 przez czopochrup.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi czopochrup za ten post post:
  • cviatec
adamson002
Zarejestrowani

op Autor ma coś takiego jak praca. A wydać 50 zł na urządzenie które przyda mi się raz czy dwa uważam za bzdurę tym bardziej że nie mam pojęcia jakiej ono będzie jakości i czy będzie wiarygodne no i kwestia interpretacji wyników - niech się tym zajmie ktoś kto ma na ten temat pojęcie. Na weekend będę miał chwilę czasu to podjadę do człowieka który się zna na tym i zrobi pomiary.

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

nawet multimetr za 15 zl bedzie dobry =] to nie sa pomiary od ktorych bedzie zalezec czyjes zycie. Autor nie pracuje jak domniemywam 24h i znajdzie 20 min za dokonanie pomiarow :f

Ale skoro autor ma $$$$ to niech odda auto do kogos kto sie zna.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(30-11-2016, 13:40)adamson002 napisał(a): Autor ma coś takiego jak praca.
(30-11-2016, 13:40)adamson002 napisał(a): niech się tym zajmie ktoś kto ma na ten temat pojęcie
to nie rozumiem jak forum może Ci pomóc?
chyba że masz takiego machera by na forum pytać co powinien zrobić Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • cviatec
cviatec
Zarejestrowani

(29-11-2016, 12:44)Lepus napisał(a): Kolego, nie kombinuj tylko pomierz miernikiem. Ale wg mojej oceny, to altek do roboty. No chyba, że gdzieś masa nie styka. Poruszaj kablami, może gdzieś jest oberwane, źle zaciśnięte. Raz miałem taki przypadek w poprzednim aucie, że kabel masowy był luźny, obluzował się na zaciśniętym oczku. Wtedy elektryka wariuje.
@ cviatec, a jakie ma znaczenie czy to będzie aku 50 Ah czy np: 75Ah? Byle by wymiarem wszedł. Altek na pewno da radę i doładuje.

Albo przeładuje,bo volty to jedno ,a natężenie prądu to drugie i elektrolit sie gotuje i paruje ,jak by było jak piszesz to wszyscy mogą 50 Ah wkładac i jezdzic po co większe i droższe?
Tylko altek daje prąd o okreslonym napieciu i natężeniu,a producen auta podaje jakie parametry powinien miec akumulator,chyba dla jaj tego nie robią ,bo instalacja jest zrobiona pod określone parametry.
Kolega z masą ma racje sprawdz to lub wyczyścic czasami trzeba.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem