kock
39
0
2
1
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
kock
Zarejestrowani
— 06-08-2016, 17:17
op
Witam,
Zastanawiam się czy warto kupić taką maglownicę na allegro. Niby nowa oryginalna ...
http://allegro.pl/maglownica-renault-meg...76362.html
Czy ktoś miał okazję założyć taką u siebie? jak jest z jej jakością. kosztuje ok 550-600 zł
regeneracja to ok 800 (mechanik powiedział, że to max ale wiadomo, że najczęściej ten max trzeba zapałacić....
więc kupując nową za 550 + montaż ok 200 chyba będzie lepszym rozwiązaniem
co wy na to?
Krzysiek
•
cukier
1,431
3
816
600
INNY
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Chorzów
cukier
Zarejestrowani
— 06-08-2016, 17:22
Sprawdź na quippo.pl kilka osob kupowało ja tez i jestem zadowolony. Oryginał z końcówkami trw
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Poszukaj firmy zajmującej się regeneracją maglownic w Spiczynie lub Kijanach.Kumpel robił nie tak dawno i za demontaż i montaż + regeneracja zapłacił coś koło 500zł.Chwalił ich bo generalnie mogli go naciągnąć na kasę czyli kompleksową regenerację ale tego nie zrobili.Auto stało u nich dwa dni.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
kock
39
0
2
1
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
kock
Zarejestrowani
— 06-08-2016, 17:51
op
(06-08-2016, 17:22)cukier napisał(a): Sprawdź na quippo.pl kilka osob kupowało ja tez i jestem zadowolony. Oryginał z końcówkami trw
urlopują się cały sierpień...
ale chyba ta co zapodałem z allegro jest identyczna
co do regeneracji to zazwyczaj dają pół roku lub rok gwarancji ... więc raczej mało pewny temat
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kock za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to kock for this post
• Artmag
Highwayman1990
2,213
15
1001
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
Regeneracja przywraca fabryczne właściwości podzespołu jeśli używają do tego dobrych części. Nie ma co się bać regeneracji, kiedyś dostępność nowych części była kiepska i najczęściej w grę wchodziła regeneracja. Dziś dotyczy ona głównie części drogich, jak dla rodzimych konsumentów. Na zachodzie ta gałąź mechaniki praktycznie nie istnieje, a mechaników już nie ma są serwisanci, którzy nie naprawiają, a po prostu wymieniają. Ja osobiście regeneruję wszystko co można zregenerować w samochodzie i do tej pory nigdy się nie zawiodłem.
kamilek93
552
0
59
25
SC III ph I
2012
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Lubartów
Ja ze swojej strony dodam, że maglownicę w Thalii regenerowałem w Michowie (dokładny adres i kontakt jest w zakładce polecane warsztaty). Gość robi dobrze (daje rok gwarancji), jednak serwis w którym naprawiałem auto (sam zawiozłem maglownicę do regeneracji a serwis zdemontował i zamontował) źle ją zamontował, nie włożył ograniczników w efekcie głębiej można było skręcić kierownicą i po niecałym roku magiel do naprawy. Facet mimo, że nie z jego winy zregenerował maglownicę za darmo. Jedynie 100zł kosztowało to że sam ją zamontował i dorobił te ograniczniki skrętu.
Aktualnie mija 2 lata od ostatniej regeneracji a magiel działa prawidłowo, nie cieknie, płynu nie ubywa, skręca prawidłowo. Tak jak kolega Highwayman1990 mówi, nie ma się co bać regeneracji.
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Znam ten sklep od lat robię u nich zakupy. Na temat maglownic trochę mogę powiedzieć, dobrze przeprowadzona regeneracja na pewno kosztuje więcej niż cena tej nowej maglownicy. Pytanie co trzeba regenerować? Jak listwę i zębnik to koszt około 700-800 zł. a tak na wydymańca to 400 zł. w tej nowej masz drążki i końcówki to dodatkowy +. Ja teraz założyłem magiel robiony na licencji TRW i czekam aż w warsztacie skończy się urlop aby mi zrobili zbieżność. Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-08-2016, 12:50
(08-08-2016, 01:17)haszczurur napisał(a): Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej. heh wymont-zamont to chyba będzie trzeba zrobić i przy regenerowanej
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
jacek01
413
1
107
51
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
PIASTOSZYN/TUCHOLA
jacek01
Zarejestrowani
— 08-08-2016, 16:03
W nowej masz juz drążki końcówki a regenerowanej musisz już dokupić i to jest koszt. No i gumy stabilizatora ja mam silent blocki.
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(08-08-2016, 12:50)Mati napisał(a): (08-08-2016, 01:17)haszczurur napisał(a): Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej. heh wymont-zamont to chyba będzie trzeba zrobić i przy regenerowanej Tak, regenerowaną też trzeba zamontować ale jeżeli płacić 150 zł za montaż regenerowanej + koszt regeneracji no niech będzie 500 zł. + drążki i końcówki to lepiej zapłacić 150 zł. za zamontowanie nowej za 540 zł.
Jeżeli o mnie chodzi to nawet bym nie brał pod uwagę regeneracji mając nową oryginalną za 540 zł. Oczywiście można regenerować i wyjdzie lepiej niż nowa TRW ale koszt takiej regeneracji jak na część do SC II będzie kosmiczny. Mój szwagier pracuje w takim warsztacie robią pompy wspomagania i maglownice oraz krzyżaki itp. ich klientami są autoryzowane serwisy ( oddają maglownice do regeneracji i rąbią klienta jak za zboże), robią samochody rajdowe, specjalistyczne i wszystko co ma układ kierowniczy. Można zażyczyć sobie zrobienie takiego magla na bogato ale na pewno nie za 500 czy 600 zł. Przyjeżdża do nich facet co też ma warsztat regeneracji to chwalił się, że za 400 zł to nabija papiaki w tuleje maglownicy i w ten sposób kasuje luzy.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Artmag
|