Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

maglownica renault oryginał z allegro


kock
Zarejestrowani

op Witam,

Zastanawiam się czy warto kupić taką maglownicę na allegro. Niby nowa oryginalna ...

http://allegro.pl/maglownica-renault-meg...76362.html

Czy ktoś miał okazję założyć taką u siebie? jak jest z jej jakością. kosztuje ok 550-600 zł
regeneracja to ok 800 (mechanik powiedział, że to max ale wiadomo, że najczęściej ten max trzeba zapałacić....

więc kupując nową za 550 + montaż ok 200 chyba będzie lepszym rozwiązaniem

co wy na to?

Krzysiek

Odpowiedz
cukier
Zarejestrowani

Sprawdź na quippo.pl kilka osob kupowało ja tez i jestem zadowolony. Oryginał z końcówkami trw

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Poszukaj firmy zajmującej się regeneracją maglownic w Spiczynie lub Kijanach.Kumpel robił nie tak dawno i za demontaż i montaż + regeneracja zapłacił coś koło 500zł.Chwalił ich bo generalnie mogli go naciągnąć na kasę czyli kompleksową regenerację ale tego nie zrobili.Auto stało u nich dwa dni.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
kock
Zarejestrowani

op
(06-08-2016, 17:22)cukier napisał(a): Sprawdź na quippo.pl kilka osob kupowało ja tez i jestem zadowolony. Oryginał z końcówkami trw

urlopują się cały sierpień...
ale chyba ta co zapodałem z allegro jest identyczna
co do regeneracji to zazwyczaj dają pół roku lub rok gwarancji ... więc raczej mało pewny temat

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kock za ten post post:
  • Artmag
Highwayman1990
Zarejestrowani

Regeneracja przywraca fabryczne właściwości podzespołu jeśli używają do tego dobrych części. Nie ma co się bać regeneracji, kiedyś dostępność nowych części była kiepska i najczęściej w grę wchodziła regeneracja. Dziś dotyczy ona głównie części drogich, jak dla rodzimych konsumentów. Na zachodzie ta gałąź mechaniki praktycznie nie istnieje, a mechaników już nie ma są serwisanci, którzy nie naprawiają, a po prostu wymieniają. Ja osobiście regeneruję wszystko co można zregenerować w samochodzie i do tej pory nigdy się nie zawiodłem.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • kris-pmi, krzysztofk
kamilek93
Zarejestrowani

Ja ze swojej strony dodam, że maglownicę w Thalii regenerowałem w Michowie (dokładny adres i kontakt jest w zakładce polecane warsztaty). Gość robi dobrze (daje rok gwarancji), jednak serwis w którym naprawiałem auto (sam zawiozłem maglownicę do regeneracji a serwis zdemontował i zamontował) źle ją zamontował, nie włożył ograniczników w efekcie głębiej można było skręcić kierownicą i po niecałym roku magiel do naprawy. Facet mimo, że nie z jego winy zregenerował maglownicę za darmo. Jedynie 100zł kosztowało to że sam ją zamontował i dorobił te ograniczniki skrętu.
Aktualnie mija 2 lata od ostatniej regeneracji a magiel działa prawidłowo, nie cieknie, płynu nie ubywa, skręca prawidłowo. Tak jak kolega Highwayman1990 mówi, nie ma się co bać regeneracji.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Znam ten sklep od lat robię u nich zakupy. Na temat maglownic trochę mogę powiedzieć, dobrze przeprowadzona regeneracja na pewno kosztuje więcej niż cena tej nowej maglownicy. Pytanie co trzeba regenerować? Jak listwę i zębnik to koszt około 700-800 zł. a tak na wydymańca to 400 zł. w tej nowej masz drążki i końcówki to dodatkowy +. Ja teraz założyłem magiel robiony na licencji TRW i czekam aż w warsztacie skończy się urlop aby mi zrobili zbieżność. Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(08-08-2016, 01:17)haszczurur napisał(a): Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej.
heh Biggrin wymont-zamont to chyba będzie trzeba zrobić i przy regenerowanej Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
jacek01
Zarejestrowani

W nowej masz juz drążki końcówki a regenerowanej musisz już dokupić i to jest koszt. No i gumy stabilizatora ja mam silent blocki.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(08-08-2016, 12:50)Mati napisał(a):
(08-08-2016, 01:17)haszczurur napisał(a): Jeżeli potrzebna ci maglownica to bierz nową gdyż regeneracja + drążki, końcówki, wymont-zamont na pewno wyjdzie drożej.
heh Biggrin wymont-zamont to chyba będzie trzeba zrobić i przy regenerowanej Thumbup
Tak, regenerowaną też trzeba zamontować ale jeżeli płacić 150 zł za montaż regenerowanej + koszt regeneracji no niech będzie 500 zł. + drążki i końcówki to lepiej zapłacić 150 zł. za zamontowanie nowej za 540 zł.
Jeżeli o mnie chodzi to nawet bym nie brał pod uwagę regeneracji mając nową oryginalną za 540 zł. Oczywiście można regenerować i wyjdzie lepiej niż nowa TRW ale koszt takiej regeneracji jak na część do SC II będzie kosmiczny. Mój szwagier pracuje w takim warsztacie robią pompy wspomagania i maglownice oraz krzyżaki itp. ich klientami są autoryzowane serwisy ( oddają maglownice do regeneracji i rąbią klienta jak za zboże), robią samochody rajdowe, specjalistyczne i wszystko co ma układ kierowniczy. Można zażyczyć sobie zrobienie takiego magla na bogato ale na pewno nie za 500 czy 600 zł. Przyjeżdża do nich facet co też ma warsztat regeneracji to chwalił się, że za 400 zł to nabija papiaki w tuleje maglownicy i w ten sposób kasuje luzy.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Artmag




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości