op
Koledzy, prosze o wasze opinie na temat lpg holenderskiego. Zastanawiam sie nad kupnem reni sprowadzonej z holandii z lpg i nie wiem jak tamte instalacje sie spisuja i czy u nas jest problem z serwisem lpg holenderskiego. Jak macie jakies doswiadczenia to bede wdzieczny za ingo
lpg z holandii
Bardzo duży problem z serwisem części bardzo drogiego mało ludzi którzy to serwisują
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
ja nie polecam takiego gazu, tu masz co kolega sadzi http://www.scenic-forum.pl/Watek-Pro%C5%...#pid273732
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
W popularnej w Holandii sekwencyjnej instalacji wtrysku fazy ciekłej największym problemem są pompy ciekłego gazu oraz wtryskiwacze.
Przerabiałem temat,. w końcu wymieniłem na sekwencyjny wtrysk fazy lotnej ze sterownikiem KME Diego G3 - serwis, diagnostyka i regulacja do ogarnięcia we własnym zakresie. Interfejs jakieś 80 zł, oprogramowanie darmowe producenta. Samemu da się wykonać większość prac serwisowych. Także naczytanie map wtrysku.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 (19-09-2016, 17:42)ko-ma napisał(a): Samemu da się wykonać większość prac serwisowych.ktoś kto kupuje auto chyba nie będzie jakiś diagnoskopów kupował więc sam nic nie ogarnie a wpakuje się w koszta dosyć spore
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (19-09-2016, 17:42)ko-ma napisał(a): Samemu da się wykonać większość prac serwisowych.szczególnie przy braku doświadczenia z instalacjami LPG
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Nie demonizujmy, koszty są niewielkie ( choćby w porównaniu z Clipem ), oprogramowanie bajecznie proste i mocno zautomatyzowane.
Schrzanić w zasadzie niczego nie można, co najwyżej trzeba konfigurować instalację od nowa ( w przypadku sterownika KME zajęło mi to jakąś godzinę' przy całkowitej nieznajomości tematu ). Dobrze zamontowana instalacja i sprawny silnik - wtedy w zasadzie pozostaje autoadaptacja + naczytanie map wtrysku gazu w czasie jazdy. Instr4ukcja do sterownika zawiera wszystko, co niezbędne, aby to zrobić i to prawidłowo.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
skoro wszytko jest takie proste to czemu 80% gazowników nie chce tego robić-przecież to jest pieniądz...
ko-ma otwieraj warsztat regulacji LPG -zbijesz fortunę
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości