leci paliwo z wężyka przy listwie wtryskowej
U mnie kiedyś w Lagunie to był tam tekelan. Zmieniłem na gumowy bo na zaciśnięcie tamtego były marne szanse. Ten sam chyba silnik.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
op
Właśnie, dziwny ten przewód
W środku tak jakby był żywicą "wylany". zobaczcie co się wysypało z tej rurki po odcięciu (zdjęcie) BTW : zastanawia mnie jak działają wtryskiwacze, jak tam tyle syfu naleciało z tej rurki (króciec był zapchany ma maksa). Chyba dokupię zwykły filtr paliwowy jeszcze i zamontuję tuż przy złączce. Każde lekkie zgniecenie tego przewodu kończy się skruszeniem tej powłoki, więc pewnie cały przewód będzie do wymiany. Wstawił bym cały gumowy (elastyczny) przewód. Ktoś może przerabiał w ten sposób ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2025, 11:19 przez wleniu.)
Jeśli z wężyka, a nie z uszczelki na złączce - trzeba wężyk wymienić. Jak zakładałem poliamidowy. Da się wcisnąć, ale trzeba się postarać. Gumowe niestety obecnie są takiej marnej jakości, że wytrzymują ok 1/2roku maks - niezależnie jakiej firmy.
https://allegro.pl/oferta/waz-poliuretan...a3e2c92d15# https://allegro.pl/oferta/waz-poliuretan...b7e3644d20# https://allegro.pl/oferta/przewod-pneuma...03eb308600# Któryś z tych polecam. Założyłem ten ostatni, ale możliwe, że będę zmieniał na ten z gruszą ścianką. Choć i ten z tą cienką nie wydaje się być za delikatny.
op
Wymieniałeś cały kawałek do złączki koło nadkola ? (w podwoziu) czy uciąłeś w komorze silnika ?
Wciskałeś na gorąco ? Nie piszą, że te rurki nadają się do paliwa (rozpuszczalniki i tłuszcze ale nie benzyna) Ten ostatni z poliamidu wydaje się OK (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2025, 11:16 przez wleniu.) (20-01-2025, 11:15)wleniu napisał(a): Wymieniałeś cały kawałek do złączki koło nadkola ? (w podwoziu) czy uciąłeś w komorze silnika ? Cytuję z aukcji : wykazuje się bardzo dobrą odpornością na oleje, tłuszcze oraz paliwa. Przewód wykonany z poliamidu PA6 posiada lepszą wytrzymałość ciśnieniową niż wąż wykonany z poliuretanu. Materiał: poliamid (PA6) Temperatura pracy: od -10°C do +80°C Maksymalne ciśnienie pracy przy 23°C: 38 bar Zastosowanie i medium: sprężone powietrze, oleje, tłuszcze, paliwa, olej hydrauliczny, roztwory soli
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
op
już wiem jak się zaciska takie przewody (zresztą na filmiku gość wstawia "wstawkę " z gumowego przewodu
https://www.youtube.com/watch?v=rjTmj1OsGAA ten ostatni tak, faktycznie mógłby się nadać To jeszcze napisz czy wymieniałeś cały do złączki, czy ucinałeś w komorze ? Jeśli cały to pamiętasz jak długo trzeba zamówić ? Robiłeś "sprężynkę " jak w oryginale ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2025, 11:28 przez wleniu.)
Ja zakładałem na złączkę przy listwie wtryskowej, z drugiej strony bezpośrednio na przewód metalowy - bez łącznika gumowego. Dlaczego? Bo ten gumowy znów będzie słabym ogniwem.
Dorobiłem sobie praski do wciskania zarówno złączki jak i przewodu poliamidowego na metalowy. Nie podgrzewać, bo odkształca się bezpowrotnie i nie trzyma jak powinien. Nie robiłem sprężynki. Mnie akurat wyszło 67cm. Ale robiłem to w E4. Choć w SC2 będzie pewno podobnie. W tej cenie - weź se za 45 zł by spełnić minimum smarta I jeszcze sąsiadom wymienisz. Zaoferowałbym Ci się z wymianą, ale masz do mnie trochę kilometrów, to nie wspominam o tym nawet. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2025, 11:50 przez vitia.)
Przyznam szczerze, że nie przyglądałem się, nie wiem - nie miałem potrzeby. Jak pisałem wcześniej - robiłem w E4. A to podobne auta, ale nie takie same.
Z tego co widzę na catcarze, to chyba w SC2 od baku leci cały z tworzywa. To jeszcze bardziej upraszcza sprawę, bo stosujesz dwie złączki i nie musisz nic zakuwać na aucie. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości