(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2016, 08:54 przez bodo.)
kontrola trakcji
op
W jakich okolicznościach zapala się kontrolka kontroli trakcji ? Czy podczas dłuższej jazdy samochodem sama się uruchamia ? Podczas jazdy nad morze i podczas powrotu po czasie zapaliła mi się kontrolka trakcji . Nie mogłem wyłączyć jej wyłącznikiem . Dopiero po wyłączniu i włączeniu zapłonu gasła . Czy tak powinno być ?
Świeci głównie podczas poślizgu. A na czerwono jak jest wyłączona
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
A jak z rozmiarem opon? Wszystkie takie same? Spotkałem się z czymś takim jak opony na osiach były różne.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Zbieznosc ok??
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
Nie wiem w czym może być problem ? Wcześniej na krótkich odcinkach ( do 30km ) coś takiego się nie działo . Tutaj kontrolka ( pomarańczowa ) zapalała się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów .
Ciekawe ile w tym prawdy ? Prawdopodobnie układ ESP można skalibrować . Na innym forum znalazłem dwa sposoby : 1 sposób Odłączyć od aku kabel - , potem + . Po 30min . podłączyć + , potem - . Zapalić auto i powoli kręcić kierownicą w prawo do oporu , potem w lewo do oporu . Następnie ustawić kierownicę do jazdy na wprost , minimalnie skręcając w prawo . Nacisnąć przycisk włącznika ESP . 2 sposób Przekręcić kluczyk na zapłon ( nie wiem czy też zapalić samochód ? ) i od razu przekręcić kierownicą w prawo do oporu a następnie w lewo do oporu . Na koniec wyłączyć i ponownie włączyć zapłon . (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2016, 15:33 przez bodo.)
Kontrolka ESP w Sc I działa tak, że w trakcie "zadziałania" systemu kontrolka miga ok 2 - 3 razy na sekundę, to znaczy, że system wyprowadza samochód z poślizgu. Jeśli świeci ciągłym światłem, ale tylko ona to znak, że system został wyłączony. Może wyłącznik jest uszkodzony? Według instrukcji, awaria ESP jest sygnalizowana zapaleniem się kontrolki ESP i SERV. Sprawdź, czy po przekręceniu kluczyka do zapłonu świeci się SERV, bo może spaliła się żarówka i faktycznie system ma jakąś awarię.
Cytując instrukcję: System ESP jest uruchamiany przy ponownym włączeniu zapłonu. Twoje objawy sugerują uszkodzenie wyłącznika, albo jego okolic.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
op
Dzisiaj jadąc z Jawora do Wrocławia autostradą A4 pozwoliłem sobie przez chwilę wcisnąć pedał gazu do 160km/h . Po chwili zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka kontroli trakcji . Nie można jej było wyłączyć wyłącznikiem . Dopiero zgasła po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu . Sytuacja podobna jak podczas jazdy nad morze . Tylko tam prędkość była nieco mniejsza , 130- 140km/h .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2016, 18:28 przez bodo.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości