op
Witam
Pewnie wątek będzie się dublował, ale nie znalazłem podobnego objawu w problemach,
Otóż klapa obiegu wewnęrznego/zewnętrznego po wciśnięciu "start" podnosi się i opada dwa razy, po czy pozostaje
na dole (klapa zamknięta - obwód wewnętrzny), mimo że na panelu ustawione jest na obieg zewnętrzny.
Jak przełączam na obieg wewnętrzny to klapa pozostaje na dole, ale jak przełączę na zewnętrzny znowu, to ponownie klapa dwa razy się podniesie i spadnie.
Czasami ustawi się w połowie, ale najczęściej spada na dół. Wtedy ta klapa jest całkowicie luźna (można ją ręcznie spokojnie podnieść bez żadnego oporu).
Ale też czasami nie daje się podnieść luźno, czuć że zębatki od silnika są zazębione.
Podejrzewam uszkodzone zębatki silniczka, ale chciałbym jeszcze potwierdzić, zanim zabiorę się za naprawę. Może da się jakoś, albo trzeba jakoś, ustawić te zębatki i klapę ?
Mam nadzieję, że problem nie leży po stronie samej klapy czy całej puszki nawiewu.
Znalazłem poradnik jak to zrobić przez kratkę nawiewu.
Pozdrawiam
wleniu
Pewnie wątek będzie się dublował, ale nie znalazłem podobnego objawu w problemach,
Otóż klapa obiegu wewnęrznego/zewnętrznego po wciśnięciu "start" podnosi się i opada dwa razy, po czy pozostaje
na dole (klapa zamknięta - obwód wewnętrzny), mimo że na panelu ustawione jest na obieg zewnętrzny.
Jak przełączam na obieg wewnętrzny to klapa pozostaje na dole, ale jak przełączę na zewnętrzny znowu, to ponownie klapa dwa razy się podniesie i spadnie.
Czasami ustawi się w połowie, ale najczęściej spada na dół. Wtedy ta klapa jest całkowicie luźna (można ją ręcznie spokojnie podnieść bez żadnego oporu).
Ale też czasami nie daje się podnieść luźno, czuć że zębatki od silnika są zazębione.
Podejrzewam uszkodzone zębatki silniczka, ale chciałbym jeszcze potwierdzić, zanim zabiorę się za naprawę. Może da się jakoś, albo trzeba jakoś, ustawić te zębatki i klapę ?
Mam nadzieję, że problem nie leży po stronie samej klapy czy całej puszki nawiewu.
Znalazłem poradnik jak to zrobić przez kratkę nawiewu.
Pozdrawiam
wleniu