steve81
41
0
1
1
INNY
2008
INNY
Wodzisław Śl
steve81
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 20:44
op
hej
temat jest stoję przed wyborem.. mam opcje (bo okazja to to raczej nie jest) zakupić SC3 ph2 z 1.5 dci jest na nim lekko ponad 160kkm nalotu ale... był serwisowany zgodnie z zaleceniami serwisu czyli o zgrozo co 30kkm lub 2 lata
generalnie auto wygląda ładnie ale jest kilka tematów do ogarnięcia - hamulce, opony pewnie rozrząd ale nie wiem jak na tym silniku mogły się te serwisy olejowe odbić.
to co aktualnie jest w silniku bardziej przypomina gluta niż olej.. a w minę nie chce się wpakować tym bardziej ze aktualnie śmigam lalą 2.0t w automacie tj wiem co mam i sprzedawać nie muszę :d
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2022, 20:48 przez steve81.)
•
Gieno555
938
-1
99
136
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 20:48
160KK to niewiele jak na tyle lat. Jesteś pewien przebiegu?
•
pio555
31,287
124
11101
3,031
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-02-2022, 20:48
(13-02-2022, 20:44)steve81 napisał(a): to co aktualnie jest w silniku bardziej przypomina gluta niż olej skoro juz na samym starcie to odkryłeś to uciekaj od tego auta
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
steve81
41
0
1
1
INNY
2008
INNY
Wodzisław Śl
steve81
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 20:53
op
(13-02-2022, 20:48)Gieno555 napisał(a): 160KK to niewiele jak na tyle lat. Jesteś pewien przebiegu?
jeszcze go nie potwierdziłem ale obawiam się że jak zorbie temu płukankę to mogą być cuda..
a przerabiał ktoś już taki przypadek - patrząc na te interwały "zalecane" to raczej temat powinien być dość często spotykany..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2022, 20:53 przez steve81.)
•
pio555
31,287
124
11101
3,031
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-02-2022, 20:57
(13-02-2022, 20:53)steve81 napisał(a): a przerabiał ktoś już taki przypadek - patrząc na te interwały "zalecane" to raczej temat powinien być dość często spotykany.. ja posiadam poleasingowe 1,6 dci kupione z przebiegiem 150kkm z pełnym serwisem ASO do końca z wymianą oleju co ok 25kkm.... mam to auto juz 4 lata nic złego sie nie dzieje
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
steve81
41
0
1
1
INNY
2008
INNY
Wodzisław Śl
steve81
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 21:02
op
(13-02-2022, 20:57)pio555 napisał(a): (13-02-2022, 20:53)steve81 napisał(a): a przerabiał ktoś już taki przypadek - patrząc na te interwały "zalecane" to raczej temat powinien być dość często spotykany.. ja posiadam poleasingowe 1,6 dci kupione z przebiegiem 150kkm z pełnym serwisem ASO do końca z wymianą oleju co ok 25kkm.... mam to auto juz 4 lata nic złego sie nie dzieje
dobrze wiedzieć bo możliwe ze 1.6 jakieś upoluje : słyszałem że tam się cuda z pompą oleju mogą zadziać - idzie to jakoś wyczaić nim się wdepnie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2022, 21:03 przez steve81.)
•
pio555
31,287
124
11101
3,031
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-02-2022, 21:09
(13-02-2022, 21:02)steve81 napisał(a): słyszałem że tam się cuda z pompą oleju mogą zadziać tzn jakie cuda?
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Gieno555
938
-1
99
136
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 21:13
@ steve81 a to auto Krajowe czy import?
Wszystko zależy w jakich warunkach było to auto używane. Ale jeśli są gluty w silniku to raczej dobrze nie wróży.
•
steve81
41
0
1
1
INNY
2008
INNY
Wodzisław Śl
steve81
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 21:17
op
(13-02-2022, 21:09)pio555 napisał(a): (13-02-2022, 21:02)steve81 napisał(a): słyszałem że tam się cuda z pompą oleju mogą zadziać tzn jakie cuda?
ze niby wyciera się i smarowanie się traci a następnie silnik się zaciera
(13-02-2022, 21:13)Gieno555 napisał(a): @ steve81 a to auto Krajowe czy import?
Wszystko zależy w jakich warunkach było to auto używane. Ale jeśli są gluty w silniku to raczej dobrze nie wróży.
generalnie już se go z głowy wybiłem przed chwilą dostałem od gościa dane aby historię sprawdzić - dużo tego nie ma ale jest to :
Dodatkowe badanie techniczne
Rodzaj badania dodatkowego: Uczestniczył w wypadku lub narusza wym. ochr. środowiska
Wynik badania: pozytywny
(13-02-2022, 21:13)Gieno555 napisał(a): @ steve81 a to auto Krajowe czy import?
Wszystko zależy w jakich warunkach było to auto używane. Ale jeśli są gluty w silniku to raczej dobrze nie wróży.
import
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2022, 21:20 przez steve81.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 13-02-2022, 21:21
Sam w sobie silnik jest ok.myślę ze po dobrej płukance , zalaniu dobrym ioleju nic nie powinno się dziać.
sa uzytkuje ten motor juz 2gi rok , mam zrobionego "wirusa" i śmiga....szczerze polecam...
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
|