ile czynnika do 1.9 dci 2001 po lifcie
Mi dzisiaj do 1.4 weszło 682g
A ciśnienie próżni to 51 bar (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016, 19:05 przez gblokers11.)
op
51 bar to by musiało nieźle byc. Mi szczelność sprawdzał azotem przy 180 psi co daje ponad 12 bar. Szczelność na leczeniu chłodnicy z rurkami sprawdzał dodatkowo specjalnym sprayem bo założyliśmy te oringi które były od nowości. Niby jest szczelnie i nawet dobrze chłodzi. Może i te 550g wystarczy skoro tyle mu pokazała maszyna ze ma być dla mojego auta. Teraz tylko pytanie czy w klimie manualnej którą mam sprężarka chodzi cały czas czy wylacza sie gdy schłodzi powietrze. Bo nie wiem jak to działa i na co uważać.
(07-04-2016, 20:55)wojtekrx napisał(a): w klimie manualnej którą mam sprężarka chodzi cały czas czy wylacza sie gdy schłodzi powietrzejeśli jest włączona to działa cały czas, chłodzi i chłodzi jeszcze bardziej,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
jak będzie za dużo czynnika to sprężarka może się wyłączać, miałem taki przypadek[/quote]
Przy małym ciśnieniu czujnik ciśnienia i tak nie załączy ale i przy dużym też nie...Norma,przecież po to jest.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
op
aha. Czyli będzie trzeba pilnować temperatury i co jakiś czas wyłączyć jak w przypadku ogrzewania. No cóż. Ważne ze chłodzi bo lato tuż tuż.
Mialem jechac do nich żeby mi dobili do tych 680 gram. Ale skoro 550 starczy to może nie będę się wyglupial.
Sorry za błąd źle odczytałem jest napisane 51 mbar.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości