op
Witam - dalszy problem do rozwiązania - falują obroty, chodzi nierówno - wyczyszczona przepustnica z nowymi oringami, wyczyszczony krokowy, nowe cewki beru, świece nowe motorio - co może być przyczyną kolektor??pozdr
falujące obroty c.d.
Do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia.
op
wszystkie przewody były sprawdzone, sa ok
wymieniono krokowy i czujnik polozenia walu obroty sa na poziomie ok 700-500 i latają - już sam nie wiem co może być przyczyną
Witam a robiłeś płukanke mi mój mechanik zrobił i obroty przestły falowac
pio555 napisał 28-12-2016, 15:03:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2016, 15:03 przez pio555.)
Jeżeli benzyniak nie gaśnie przy schodzeniu z obrotów na luzie np. przy dojeżdżaniu do świateł, a na wolnych obrotu silnie falują -
to po zweryfikowaniu szczelności całego dolotu do sprawdzenia w pierwszej kolejności idzie zawsze para: - nastawnik biegu jałowego - czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym jako, że ta trójca załatwia 75% przypadków niestabilności wolnych obrotów. Pozostałe procenty to inne przyczyny, w tym niesprawność układu zapłonowego, głównie wskutek upływów w WN
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości