marer
135
0
7
10
SC III ph II
2013
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Łańcut
marer
Zarejestrowani
— 15-08-2024, 22:26
(15-08-2024, 21:08)pio555 napisał(a): sprawdź czujnik temp wnętrza
ja po przewaleniu Internetu stwierdzam ze to jego wina i dosc popularny problem w SC3/M3 Tobie chodzi o ten czujnik ? czy ten w suficie koło lusterka?
Jeszcze chciałem dodać że prawdopodobnie parownik może mi przymarzać.
To też może być od czujnika ? No i syczenie w rurkach jakby przelewanie wody.
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2024, 22:28 przez marer.)
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 16-08-2024, 01:30
Myślę że gaz uciekł, miałem podobne sytuację już 1.5mca po nabiciu. Okazało się że chłodnica do wymiany. Gazu zostało 100g
Wysłane z mojego BVL-N49 przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
pio555
31,452
126
11198
3,058
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 16-08-2024, 06:54
O ten czujnik
Ale jak slychac przelewanie lub syczenie tzn brak czynnika
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
marer
135
0
7
10
SC III ph II
2013
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Łańcut
marer
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 10:05
(15-08-2024, 21:08)pio555 napisał(a): (15-08-2024, 20:32)marer napisał(a): Nie wiem od czego zacząć ? może ktoś coś podpowie? sprawdź czujnik temp wnętrza
ja po przewaleniu Internetu stwierdzam ze to jego wina i dosc popularny problem w SC3/M3
Witam ponownie
Wczoraj zrobiłem serwis klimatyzacji nabiłem czynnik do ilości 480 gram, brakowało 180 gram.
Okazało się że dolna rurka mocowana do skraplacza miała wyciek na oringu, wyczyściłem, dałem nowy oring i wszystko ok.
Ciśnienia jakie miałem po nabiciu załączam na zdjęciu , temperatura zewnętrzna była 35 stopni.
Podpowie ktoś czy ciśnienia są dobre? czy da się z nich coś wywnioskować?
Mam wrażenie że ta klimatyzacja mogła by lepiej chłodzić. Co jeszcze można sprawdzić?
Załączone pliki
Miniatury
•
kotleto
6,297
28
3448
407
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 11:16
Musiał byś zrobić zdjęcie jakie było max ciśnienie HP przed rozłączeniem kompresora
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
•
marer
135
0
7
10
SC III ph II
2013
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Łańcut
marer
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 13:21
(18-08-2024, 11:16)kotleto napisał(a): Musiał byś zrobić zdjęcie jakie było max ciśnienie HP przed rozłączeniem kompresora No ale to było ciśnienie przed rozłączeniem , silnik pracował , klima działała
•
kotleto
6,297
28
3448
407
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 14:20
Ja bym dobił jeszcze z 50g i wtedy sprawdził, tak z kolegą testowaliśmy u mnie klimę. Nie pamiętam już dokładnie ile nabilismy ale na pewno ok 100g więcej niż podają katalogi. Chłodzi fajnie.
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
•
Wozny84
1,050
3
453
1,697
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 16:33
Wie ktoś jak dziala klimatronik w SIII? Bo podłączyłem aplikacje EcuTweaker i samochód w pełnym słońcu pokazywał mi temperaturę wewnętrzną 60 parę stopni. Klimatyzację automatycznie ustawiłem na 19 stopni i ruszyłem... klima chodziła na maksa, temperatura na parowniku wnosiła ok 2-5 stopni i chłodziła 10 minut, potem siłna nawiewu spadła i temperatura na parowniku wnosiła ok 8-10 stopni i już nie była taka wydajna. A temperatura wnętrza wynosiła ok 45 stopni. A jak dałem na klimatyzację na LO to znowu zaczęło wiać zimnym powietrzem, temperatura na parowniku około 2-5 stopni i tak przez 40 minut jechałem aż naprawdę zimno zrobiło się w aucie. Ale temperatura wewnętrzna dalej wynosiła 33 stopnie, pomimo że w aucie było przyjemnie chłodno. Czy klimatornik nie powinien schładzać cały czas do zadanej temperatury? Czyli jak ustawię na 19 stopni to powinien mocno chłodzić dopóki nie osiągnie na czujniku temperatury wewnętrznej 19 stopni?
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
•
marer
135
0
7
10
SC III ph II
2013
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Łańcut
marer
Zarejestrowani
— 18-08-2024, 17:04
(18-08-2024, 16:33)Wozny84 napisał(a): A temperatura wnętrza wynosiła ok 45 stopni U mnie temperatura wnętrza pokazywało 62 stopni ale na zewnątrz było 36 stopni.
Prawdopodobnie temperatura wnętrza jest tak wysoka bo jest brana z czujnika który jest podsufitce za taką okrągłą kratką którą chciałem wyciągnąć i zerwały mi się bolce mocujące.
Jak wyciągnąłem kratkę przyłożyłem palec do tego czujnika z płytką to był on bardzo mocno gorący.
Może ktoś ma na sprzedaż kratkę w dobrym sanie jak na zdjęciu?
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2024, 17:04 przez marer.)
•
andrzejwa
2,680
54
1303
328
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Ale na zdjęciu widać kratkę od mikrofonu.
•
|