oliwek
612
1
139
55
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gdańsk
oliwek
Zarejestrowani
— 26-09-2017, 12:34
op
Pytanie za 100 pkt. Jak stoję pod górkę, pod jakimkolwiek nachyleniem, samochodem lekko kołysze - buja. Jak stoję na prostym lub "nosem w dół" - tematu nie ma. Jakieś pomysły ??benzyna gaz nie ma znaczenia. nie jest to takie bujanie ze to widać że trzęsie samochodem, ale siedząc w środku czuć to. Nie ma check'a nie ma błędów, cewki sprawdzałem nawet najbardziej podejrzaną zmieniłem- bez zmian.
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 26-09-2017, 12:41
Cos z mocowaniem silnika do budy mi sie kojarzy tylko. Odwrotnie jak stoisz to inaczej silnik sie opiera i jest tlumienie, a jak masz przod w gorze to opiera sie o bude i wybracje przenosi... A jak ten wspornik wyglada od gornej prawej poduszki silnika?
•
oliwek
612
1
139
55
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gdańsk
oliwek
Zarejestrowani
— 27-09-2017, 11:09
op
no właśnie ta poducha jest cała, sprawdzali mi ją ostatnio i mówili że kupa kasy i żeby omijać zamienniki ale ta jest cała. no zobaczymy wyjdzie pewnie w praniu. muszę i tak jechać żeby zobaczyli mi prawy przód bo mam wrażenie że coś może być wybite lekko, to powiem żeby sprawdzili poduszki.
•
ryjas
652
3
125
68
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Gdańsk/Tuławki
ryjas
Zarejestrowani
— 27-09-2017, 13:09
Poducha silnika objawia się tez w ten sposób że czuć ją w czasie jazdy, odpalania. Wymiana tej głównej to pewnie ok. 300 zł z robocizną ale to niekoniecznie to, bo ją czuć też w inny sposób. Może sprzęgło się kończy?
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 27-09-2017, 14:12
•
oliwek
612
1
139
55
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gdańsk
oliwek
Zarejestrowani
— 28-09-2017, 07:06
op
sprzęgło nie bo się nie ślizga, to już przerobiłem łopatologicznie wiele razy, możesz mu wrzucić wysoki bieg i gaz w podłogę i przyspiesza normalnie - a poduszka to która ? w sensie którą wziąć pod uwagę i sprawdzić? dodam że przy ruszaniu czasami robi "kangura" ale to tak jak już nie raz pisałem, jak jest po nocy itd, to przy ruszaniu potelepie czasem budą.
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 28-09-2017, 07:23
albo dolna poduszka albo ten wspornik co idzie do tylu auta w strone pasazera. Takie na sucho bujanie reczne silnikiem moze nic nie pokazac. Najlepiej zdemontowac i zobaczyc czy nie ma luznych gum w tym wsporniku.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• oliwek
haszczurur
2,440
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ja bym zwrócił uwagę czy to nie jest wina nierównej pracy silnika. Nigdy się nie spotkałem osobiście ani nawet nie czytałem o tym aby uszkodzona poduszka silnika powodowała kołysanie auta na biegu jałowym na postoju. Mogą występować jakieś wibracje, stukanie przy zmianie biegów, redukcji ale bujanie samochodem?
Może nawet nie wiesz, że masz zamontowany w samochodzie taki bajer jak mają murzyni w USA. Stoją na światłach a samochód skacze i buja nim .
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 29-09-2017, 07:01
Haszczurur, ale kolega napisal, ze buja sie tak tylko jednym ulozeniu auta tj. na wzniesieniu przodem do gory. Odwrotnie i w poziomie jest wszystko dobrze - i to jest dopiero zagadka Dlatego przyszlo mi namysl, ze w tym wlasnie ulozeniu silnik ma jakies parcie nieamortyzowane na karoserie i przenosi wibracje...
•
haszczurur
2,440
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Tak, czytałem, że dzieje się tak tylko w jednym położeniu. Wibracje to i owszem ale żeby bujało samochodem?
•
|