op
Witam . Proszę o poradę , kierunek działania , brak pomysłu .
Scenic po zaparkowaniu rozładował całkowicie aku . Naładowałem , trzyma 3 dni , czyli cały , na szczęście .
Miernikiem zmierzyłem zwarcie . Aku wyjęte , do klem kabelki i brzęczy . Wyciągałem po kolei bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą , za każdym razem brzęczy .
Myślałem , że uda się zlokalizować obwód gdzie jest zwarcie .
Jeśli dobrze kombinuję to to sprawdzanie dało mi informację , że zwarcie jest gdzieś w komorze silnika .
Czy dobrze kombinuję ? Co dalej ? I najważniejsze . Czy takie sprawdzanie miało sens ? Na mierniku wskazywało od 11,8 ohm do 12,4 ohm , jeśli to ważne .
Z góry dziękuję za podpowiedzi .
Scenic po zaparkowaniu rozładował całkowicie aku . Naładowałem , trzyma 3 dni , czyli cały , na szczęście .
Miernikiem zmierzyłem zwarcie . Aku wyjęte , do klem kabelki i brzęczy . Wyciągałem po kolei bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą , za każdym razem brzęczy .
Myślałem , że uda się zlokalizować obwód gdzie jest zwarcie .
Jeśli dobrze kombinuję to to sprawdzanie dało mi informację , że zwarcie jest gdzieś w komorze silnika .
Czy dobrze kombinuję ? Co dalej ? I najważniejsze . Czy takie sprawdzanie miało sens ? Na mierniku wskazywało od 11,8 ohm do 12,4 ohm , jeśli to ważne .
Z góry dziękuję za podpowiedzi .