op
Witam
Założony nowy napinacz i pasek wielorowkowy 7 pk. Renault Scenic 2006 r. silnik 2.0 16 v .po przejechaniu około 7 km dym spod maski i zerwany pasek . Założony ponownie nowy pasek zerwany w identyczny sposób , założyłem używkę 6 pk to zerwało się koło pasowe wału korbowego . Podejrzewałem że to sprężarka klimatyzacji zatrzymuje się .Po wymontowaniu napędzam za pomocą wiertarki i nic się nie dzieje nie wiem gdzie szukać przyczyny zrywania paska .Może ktoś z kolegów miał taki przypadek . Nie wiem czy dobry pomysł dać do sprawdzenia sprężarkę klimatyzacji (koszty ) i alternator ,Koło pasowe wału muszę kupić. Może to właśnie koło pasowe mogło być przyczyną zrywania paska, jak obserwowałem w czasie pracy silnika to lekkie bicie dało się zauważyć . Proszę o pomoc pozdrawiam .
Założony nowy napinacz i pasek wielorowkowy 7 pk. Renault Scenic 2006 r. silnik 2.0 16 v .po przejechaniu około 7 km dym spod maski i zerwany pasek . Założony ponownie nowy pasek zerwany w identyczny sposób , założyłem używkę 6 pk to zerwało się koło pasowe wału korbowego . Podejrzewałem że to sprężarka klimatyzacji zatrzymuje się .Po wymontowaniu napędzam za pomocą wiertarki i nic się nie dzieje nie wiem gdzie szukać przyczyny zrywania paska .Może ktoś z kolegów miał taki przypadek . Nie wiem czy dobry pomysł dać do sprawdzenia sprężarkę klimatyzacji (koszty ) i alternator ,Koło pasowe wału muszę kupić. Może to właśnie koło pasowe mogło być przyczyną zrywania paska, jak obserwowałem w czasie pracy silnika to lekkie bicie dało się zauważyć . Proszę o pomoc pozdrawiam .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2019, 21:17 przez niew1.)