Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Zimna woda w układzie chlodzenia po rozgrzanie silnika
op
Siema jak w tytule. Mam zimma wodę w zbiorniku wyrownawczym, więc dla mnie jak by zatkany układ, albo termostat nie puszcza. Jutro biore się za wymiane termostatu, ale jak by to nie to to gdzie jeszcze taki uklad może się przytkac?
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Zacznij od tego czy masz problem czy go nie masz?
jaką temp pokazuje silnik? rozgrzewa się normalnie? ogrzewanie działa normalnie? temp silnika jaką pokazuje? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2021, 21:37 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (20-09-2021, 21:31)JaaccYY napisał(a): więc dla mnie jak by zatkany układ, albo termostat nie puszczadlaczego tak uważasz? Nie opisałeś żadnego problemu wynikającego z tego o czym myślisz.... coś w stylu.. mam Renault i nie świeci mi żaden serwis, muszę rozebrać pół auta czy żarówka się nie spaliła (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2021, 21:40 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
(20-09-2021, 21:34)Mati napisał(a): Zacznij od tego czy masz problem czy go nie masz?Wydaję mi się że problem jest bo temperatura rosnie do 7-8 kresek. Pod maską woda w zbiorniku "rośnie" aż tak że się przelewa. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka (20-09-2021, 21:37)pio555 napisał(a):Dzisiaj z mechanikiem robiliśmy test uszczelki pod głowicą i na razie niby okej. Ale temperatura według wskazan na liczniku miała 7 kresek a woda w zbiorniku była chlodna. Ciężko mi określić dokładnie jaką miała temperaturę bo to mechanik-kolega to stwierdził. I powiedział że właśnie wyglada na to jak by było coś zapchane I woda nie przechodzi.(20-09-2021, 21:31)JaaccYY napisał(a): Mam zimma wodę w zbiorniku wyrownawczym,co to znaczy zimną? Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2021, 22:47 przez JaaccYY.)
op
(20-09-2021, 21:40)Mati napisał(a):Tak twierdzi mój mechanik po wstępnych oględzinach. Ja się na tym aż tak nie znam więc opisuje sytuacje na forum żeby sie dokształcić w temacie i z madrzejszymi pogadać(20-09-2021, 21:31)JaaccYY napisał(a): więc dla mnie jak by zatkany układ, albo termostat nie puszczadlaczego tak uważasz? Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
OK, tylko od samego początku nie opisałeś jaki występuje problem z temperaturą że rośnie np do 8 kreski,
ogrzewanie działa poprawnie? może jeszcze zapowietrzony,,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Korek gazowy w kanale głowicy - przerabiałem temat.
czasami nad solidnym odpowietrzeniem układu trzeba trochę się pomęczyć. Inaczej obieg staje pomimo sprawnego termostatu. Dlatego aby zacząć szukanie trzeba być pewnym braku powietrza w kanałach. Staromodne pompowanie wężami przy uruchomionym silniku czyni cuda (czasami). I nie trzeba rozbierać połowy silnika. A płyn w zbiorniczku wyrównawczym zazwyczaj ma temperaturę niewiele wyższą niż temp. otoczenia...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości