Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Zgasł podczas i jazdy i nie odpala
Mój błąd,nie zauważyłem, ze.edytował 1 post....
Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
(24-11-2023, 04:21)user64 napisał(a): Prawdopodobnie zdechł ci regulator ciśnienia na pompie. Ale to tak trochę z fusów i autopsji. Regulator ciśnienia jest w porządku normalnie rośnie ciśnienie na szynie jak zgasł odrazu patrzałem to ciśnienie do 300bar dochodziło podczas kręcenia
No to cudów nie ma. Ma ciśnienie, ma paliwo i zdechł podczas pracy?
Rozrząd twoim zdaniem ok przy tym wszystkim... Coś kręcisz, albo nie do końca nam przekazujesz informacje. Zatem, jakie masz błędy jeżeli masz? Jakie konkretnie ciśnienie na listwie? Czy wcześniej miewał kangurki? Czy zaglądałeś do głównych bezpieczników zwłaszcza oznaczonych IGN lub podobnie, bo nie wiem jak w tym modelu to wygląda. Co z akumulatorem, w sensie sprawny i naładowany? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2023, 08:51 przez user64.)
op
(24-11-2023, 08:51)user64 napisał(a): No to cudów nie ma. Ma ciśnienie, ma paliwo i zdechł podczas pracy? No wydaje mi się że rozrząd okej żadnych problemów wcześniej żadnych niepokojących dźwięków nie wydawał ani w chwili kiedy zgasł również jak mówię no pasek prawie jak nowy, żadnych prób odpalenia za zaciąg lub popych nigdy nie było. Błędy były ale to przez rozładowany akumulator pedał gazu, przepustnica za niskie na pięcie na linii c , po naładowaniu akumulatora wszystko jest okej komputer widzi normalnie położenie pedału gazu. Jak zgasł pokazywało 255bar dochodziło do 300 podczas kręcenia rozrusznikiem. Co to za pytanie czy miewał kangurki w sensie czy szarpało czy coś? Jeśli tak no to nie miał żadnych problemów płynnie jeździł przy zmianie biegów też nie szarpał. Nie jeszcze nie zaglądałem do bezpieczników dzisiaj będę to robił. Akumulator sprawny i naładowany (24-11-2023, 08:55)wojteks napisał(a): Próba odpalenia na plaku? Była ale nawet nie chciał zagadać (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2023, 09:36 przez Eryk 22.) (24-11-2023, 09:34)Eryk 22 napisał(a): Była ale nawet nie chciał zagadaćNo to przynajmniej demontaż osłon i weryfikacja ustawienia paska rozrządu. Odpalenie na plaku pomija w zasadzie cały układ elektryczny (pytanie czy jest przepustnica gasząca bo ją też warto sprawdzić kiedy się otwiera albo ominąć).
op
(24-11-2023, 10:03)wobli napisał(a): Nie jestem ekspertem ale to że pasek niedawno wymieniany i wyglądała ladnie nie musi oznaczać że z rozrządem wszystko ok. Miałem przypadek w oplu że zcięło klin na kole zębatym rozrządu. Nie że pasek tylko cały rozrząd był robiony ogólnie to silnik był remontowany te niecałe 20tys km temu (23-11-2023, 19:23)wojteks napisał(a): Widzi obroty jak kręcisz rozrusznikiem?Na to pytanie nie odpowiedziałeś. Jeżeli widzi to ile? (24-11-2023, 10:07)Eryk 22 napisał(a): to silnik był remontowany te niecałe 20tys km temuCo to za remont był? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2023, 10:10 przez wojteks.)
op
(24-11-2023, 10:07)wojteks napisał(a):(23-11-2023, 19:23)wojteks napisał(a): Widzi obroty jak kręcisz rozrusznikiem?Na to pytanie nie odpowiedziałeś. Odpowiedziałem że na to faktycznie nie zwróciłem uwagi jak wrócę do domu to sprawdzę. (24-11-2023, 10:07)wojteks napisał(a):(23-11-2023, 19:23)wojteks napisał(a): Widzi obroty jak kręcisz rozrusznikiem?Na to pytanie nie odpowiedziałeś. Kapitałka całego silnika obrócona panewka z tego co mi wiadomo wiem że poprostu silnik miał kapitalke (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2023, 10:10 przez Eryk 22.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości