Zestaw A/C FIX zestaw -opinie
Mam nadzieję, że po doraźnym użyciu, jadąc później na serwis, poinformujesz co masz w układzie? Nie każdy ma sprzęt, który sam wykrywa rodzaj czynnika.
Wysłane z Xiaomi 13 (05-06-2024, 20:42)LURP napisał(a):Niekoniecznie, sprawdź porty. Jak są standardowej średnicy to 134, jak są sporo większej średnicy, to 1234. W moim Picasso z 2015 jest 134.(05-06-2024, 20:38)pio555 napisał(a):(05-06-2024, 20:36)LURP napisał(a): gazpytanie jaki? Wysłane z Xiaomi 13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2024, 20:46 przez twilk7.)
do handlarskiego nabicia klimy tak to swojego raczej bym nie zastosował
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (05-06-2024, 20:42)LURP napisał(a): Do każdego typu gazu jest zestaw a w moim przyp. C4 Picasso 2014 chyba r1234yf.Podejrzewam że tam jest izobutan lub coś podobnego (mieszanina) i absolutnie nie ma nic wspólnego z r134a czy r1234yf. Czy w 2014r był r1234yf wątpię, zresztą gdzieś pod maską na naklejce powinno być wprost napisane jaki jest gaz w tej instalacji. Żeby nie było w zestawie sprzedają wężyk z manometrem i on jest tylko do r134a, r1234yf ma inną szybkozłączkę i trzeba dodatkową przelotkę/złączkę/adapter żeby połączenie było szczelne.
Problem polega na tym ze nikt nie wie jaki tam jest gaz... kolejna sprawa nikt nie wie ile czynnika wtlaczasz bo ten manometr nie ma zadnego atestu i nie wspominajac tu o wadze do czynnikow chlodniczych..
Kolejna sprawa to ze do swojego ukladu klimy wraz z tym gazem wtlaczasz sobie wigotne powietrze zawarte w tym wezu...co prawda malo ale zawsze Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Nie lubię półśrodków ale gdy się ma alternatywę naprawy za 1.3k a 130zł, to czy nie warto zaryzykować? Jak problem powróci to powtórki nie będzie. https://www.youtube.com/watch?v=4O6u_0-5GWc
Ja w golfie 6 zastosowałem. Był mały wyciek czynnika ze dopiero spadek ciśnienia mozna było zauważyć po ponad 1h. W serwisie klimy zaproponowali swój środek ,,naprawczy,, a ja kupiłem ten z allegro. Za pierwszym razem sam czynnik z przewodem wystarczył na dobry miesiąc, a póżniej 3w1 i po napełnieniu klima chodziła, aż połowy maja 2024r gdzie auto się sprzedało
Wysłane z mojego 23021RAA2Y przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości