op
Witajcie.
Wczoraj po odpaleniu dało się wyczuć bardzo delikatne szarpanie autem i czuć było że silnik nie pracuje równo. Plus migał czeku szreku.
Z racji doświadczenia z S1 wiedziałem że muszę się dobrać do cewek i sprawdzić o co kaman.
Odkręciłem czwartą, trzecią i drugą (licząc od rozrządu) i okazało się że trzecia jest ulana olejem. Oring na miejscu, cewka dokręcona śrubą mocujacą. Jak zajrzałem w gniazdo świecy to na dnie było nieco oleju.
Wybrałem co się dało przy pomocy chłonnego czyściwa, poskładałem do kupy, odpaliłem i silnik zaczął pracować normalnie.
I teraz mam pytanie za 100 punktów- skąd na trzeciej cewce olej?
Cieknie spod uszczelki pokrywy zaworów? Świeca niedokręcona? Spodziewałem się tam jakiejś wilgoci która spłynęła z podszybia- ale nie oleju
Wczoraj po odpaleniu dało się wyczuć bardzo delikatne szarpanie autem i czuć było że silnik nie pracuje równo. Plus migał czeku szreku.
Z racji doświadczenia z S1 wiedziałem że muszę się dobrać do cewek i sprawdzić o co kaman.
Odkręciłem czwartą, trzecią i drugą (licząc od rozrządu) i okazało się że trzecia jest ulana olejem. Oring na miejscu, cewka dokręcona śrubą mocujacą. Jak zajrzałem w gniazdo świecy to na dnie było nieco oleju.
Wybrałem co się dało przy pomocy chłonnego czyściwa, poskładałem do kupy, odpaliłem i silnik zaczął pracować normalnie.
I teraz mam pytanie za 100 punktów- skąd na trzeciej cewce olej?
Cieknie spod uszczelki pokrywy zaworów? Świeca niedokręcona? Spodziewałem się tam jakiejś wilgoci która spłynęła z podszybia- ale nie oleju
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?