Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zamiana....takie tam przemyślenia.....


uno0
Zarejestrowani

op Brak czujników cofania jednak raczej wyklucza zakup VW.... Mam (nie mówiąc o żonce) co robić przy parkowaniu Grandem (zwłaszcza tyłem na działkę), a co dopiero takie manewrowanie jeszcze dłuższym Passatem....oczywiście można dokupić zestaw ale to już są kolejne wydatki. Tak więc na razie ten model odpuszczam :-/ Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz
Marcin_kendziro
Zarejestrowani

Czujniki parkowania to jakies 100, 200 kwestia jaki zestaw i czy sam montujesz...

Grand Scenic II PhII 2.0T 163kM 2007r
Był 
Scenic I PhII 1.9dti 98kM 2000r
Odpowiedz
uno0
Zarejestrowani

op Niestety nie zakresie montażu jestem laikiem...... ogarnąć montaż tył i przód....

Odpowiedz
uno0
Zarejestrowani

op żonie za to bardzo spodobał się taki :-) Mazda

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

+ zestaw startowy przeciw korozji i olej w beczce na dolewki,a tak auto fajne.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 4 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • pio555, PunkRock86, thermalfake, uno0
pio555
Junior Administratorzy

Online
(11-10-2020, 17:08)maciej1486 napisał(a): + zestaw startowy przeciw korozji i olej w beczce na dolewki,a tak auto fajne.
Dokladnie to samo.mialem napisac
Kolega ma toto....3l na 10tys oleju i ruda chrupie az miło

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

(11-10-2020, 18:11)pio555 napisał(a): 3l na 10tys oleju

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Takie teraz normy.
Fiat Doblo 1,3 pb+lpg rocznik 2019, norma zużycia oleju na 10 tys to 3,2 l, na wymianę wchodzi 3,6 l, wymiana według zaleceń Fiata to co 30 tysięcy kilometrów......

Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2020, 18:42 przez twilk7.)

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Online
Mieliśmy kiedyś w poprzedniej pracy starr doblo ok 2007r w jtd ok 270kkm to potrafiło wziąć 300ml na 100km także nie trzeba było wymieniać Thumbup

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
uno0
Zarejestrowani

op Ładny....tak...ale informację z netu o olejoźerności skutecznie odebrały mi chęć dalszych rozważań. A tak znowu triumfuje zasada.... lepsze jest wrogiem dobrego...????

Odpowiedz
uno0
Zarejestrowani

op                                 Parę dni temu zakupiłem (mniej niż za frytki) Mazdę 6 II gen, 2009 rok produkcji z dwulitrowym silnikiem diesla (140KM). Samochód kupiony w salonie krajowym ma obecnie 211.000 km i do 199000 ma udokumentowane przeglądy serwisowe w ASO Mazda. Stał niestety ostatnie 3 lata pod chmurką i miał zaległości w przeglądach technicznych. Po wymianie klocków i tarcz na obu osiach oraz serwisie olejowym przedmiotowy przegląd przeszedł wzorowo. Zero rdzy pod spodem. Silnik pracuję wzorowo do bólu.  Dlaczego piszę o nim.....bo po pierwsze ma silnik diesla, a gdzie ja z rocznym przebiegiem 8-9 tys. km (mam 6 km do pracy). Po drugie miałem okazje do jazdy nią autostradą. Mazda ma zupełnie inną kulturę jazdy, jest cichsza itp....ale za to nisko się wsiada i jest bardzo twarde zawieszenie. Spalanie nie takie niskie....I wchodząc do do szczeniaczka nie miałem takiego jęku zawodu choć oczywiście auta mimo wszystko dzieli przepaść. Gdyby nie ten silnik pewnie bym go zostawił ale po przeżyciach z 1.6 HDI w Picasso jestem bardzo na nie. Tak czy owak na pewno nie stracę na niej. Ale mój szczeniaczek się obronił z tej konfrontacji. Ale troszkę żal :-(

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2021, 20:01 przez uno0.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości