Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach Kolejny post proszę napisać w Powitaniach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2016, 10:42 przez pio555.)
Zamiana silnika z Dci na Dti
op
Witam. Panowie W moim Scenicu I Lift 2001r Jest silnik 1.9 Dci 102km . Miałem juz bardzo dużo problemów z tym silnikiem jak nie uszczelka po głowicą to 2 razy turbina to skrzynia zawsze cos :-) Teraz kompletnie odmówił posłuszeństwa silnik który brał 1lit oleju na 200 km. Po prostu silnik do wymiany. Zamówiłem silnik gość opisywał 1.9 dci F8T to kupiłem. Jednak ja mam problem przyszedl silnik 1.9 F8T ale dti na zwykłych wtryskach u mnie jest Dci na elektrowtryskach. Wiem jednak ze jego silnik jest z B.dobrej kondycji i moje pytanko czy da rade zamontować ten dti z całym osprzętem jak pompa, turbo itp. czy jest to nie oplacalne ze względu na zmiane elektryki i komputera(tak mowił mi mechanik). Pyt. nr 2 . Czy 1.9 dti F8T bedzie miał taki sam blok silnika, glowice, uchwyty do zamontowania wgl jak dci? Może da rade po prostu przełożyć pompe na tą co mam i elektrowtryski z silnika Dci ? Nie mogę za bardzo rozbierać tego silnika co kupiłem... Mam gwarancję moge w każdej chwili odesłać ten silnik w stanie jaki kupiłem jednak chce zeby obie strony były zadowolone i jeśli sie da to go po prostu zamontuje. Sprzedał mi go stary dziadek i sam nie wiedział ze Dci a Dti to jakaś róznica wiec wrzucił jako Dci a na zdjęciach nie dało rady zobaczyc wtrysków więc kupiłem Może jest ktoś kto nie bał sie ryzyka i robił już takie cos przy swojej perełce?
pio555 napisał 21-01-2016, 10:42:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach Kolejny post proszę napisać w Powitaniach (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2016, 10:42 przez pio555.) (21-01-2016, 10:41)Pablo20 napisał(a): czy jest to nie oplacalne ze względu na zmiane elektryki i komputera(tak mowił mi mechanik).zabieg w/g mnie nieopłacalny (21-01-2016, 10:41)Pablo20 napisał(a): Mam gwarancję moge w każdej chwili odesłać ten silnikto go odeslij i szukaj dci
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Dobra w/g ciebie nie opłacalny czyli orientujesz sie co trzeba zmienić tak?
Patrys4891 napisał 21-01-2016, 11:25:
Proponuję ponowną lekturę regulaminu, który zaakceptowałeś przy rejestracji, ze szczególnym uwzględnieniem punktu nr 4. Za kolejny post bez przywitania przewidziane są "nagrody". (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2016, 11:25 przez pio555.)
Zmiana silnika to nie tylko zmiana samego silnika. Trzeba zmienić część osprzętu, jak nie cały, komputer, pewnie wiązki elektryczne, zegary też mogą się okazać inne. Zaraz się okaże że wydech też. Co z napędem? skrzynia pasuje? Jak nie to druga skrzynia, półosie itd.
Zmiany silników na inne przeprowadzają zwykle pasjonaci, a pojęcie opłacalności w takich sytuacjach zwykle nie istnieje.
op
Tak wiem ale ja nie zmieniam diesla na benzyne : mnie jest 1.9 Dci F8T czyli ozxnaczenie te same co w Dti równica jest tylko jeśli chodzi o wtryski u mnie elketrowtryski a tam zwykłe pompo wtryski
Autor tego posta otrzymał ostrzeżenie.
Powód: Recydywa/ignorowanie nakazów administracji/moderacji Data: 21-01-2016, 11:37 Wygasa: Admin: pio555 Wartość: 10%
Za to zmieniasz z diesla commonrail na zwykłego a to nie tylko listwa wtryskowa a porządny kawałek elektroniki.
op
No listwa wtryskowa to nie problem bo ją mam tylko czy bedzie pasować : Poczekam może odezwie sie ktoś kto miał z tym do czynienia jak nie to odeśle silnik ;)
Patrys4891 napisał 21-01-2016, 11:57:
Za ten post otrzymałeś drugie i ostatnie ostrzeżenie za wielokrotne łamanie 4 i 15 punktu regulaminu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2016, 11:57 przez Patrys4891.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości