Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zalatuje grzybem i mały problem z płynem chłodniczym


Erape
Zarejestrowani

op Cześć, mój szczeniak nadal nie przestaje szczekać, zwłaszcza że mam co do niego ogromne plany, bo po prostu zakochałem sie w tym samochodzie.
Problem w tym, że w kabinie w cieplejszy dzień, zalatuje grzybem stęchlizną...
Drugim problemem jest to, że praktycznie co 2 dni musze dolewać płynu chłodniczego do zbiorniczka, bo pije jak skurczybyk, postawiłem samochód na kostce i nie było śladów żadnego wycieku.


Miał ktoś podobne przypadłości?

Odpowiedz
Asia
Kobiety

Erape napisał(a):Problem w tym, że w kabinie w cieplejszy dzień, zalatuje grzybem stęchlizną...
sprawdzałeś schowki w podłodze czy jest tam sucho? Gdzieś musisz mieć wilgoć w nim, że tak jedzie.

Odpowiedz
dizzyx
Zarejestrowani

Sprawdź jeszcze filtr przeciwpyłkowy (kiedy wymieniałeś?). I generalnie odśwież nawiewy, odgrzyb klimę.
No i tak jak Asia pisała, sprawdź schowki w podłodze, akumulator masz pod fotelem pasażera? Sprawdź też przestrzeń obok niego, tam najłatwiej włożyć rękę pod tapicerkę i sprawdzić czy nie ma wody na podłodze pod wykładziną.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Może przecieka nagrzewnica i wszystko idzie pod wykladzine stąd ten zapach

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Marian1981
Zarejestrowani

Zlokalizuj wyciek to podstawa bo moze poleciec uszczelka pod glowica jak u mnie. U mnie wyciek byl przy pompie wody. Taka metalowa rurka przepuszczala. Jak by to byl plyn chlodniczy to raczej po zapachu bys rozpoznal, kiedy odgrzybiales uklad?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2015, 07:45 przez Marian1981.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

A moze to nie wyciek bo dziwne by tyle plynu ubywalo tak szybko fakt ze w upaly szybko moze odparowac

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Płyn jak znika - to albo idzie przez uszczelkę do silnika (w cylindry, wydech, albo do oleju) albo cieknie - np,. z nagrzewnicy do wnętrza.
Odparowanie płynu w układzie zamkniętym jest minimalne.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(04-08-2015, 09:08)maciej1486 napisał(a): A moze to nie wyciek bo dziwne by tyle plynu ubywalo tak szybko fakt ze w upaly szybko moze odparowac

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Musi być wyciek płyn nawet w upały nie ma prawa odparować

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

To inaczej na rozgrzanym silniku i innych elementach szybko wyschnie i zostaje tylko bialy slad

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(04-08-2015, 11:33)maciej1486 napisał(a): To inaczej na rozgrzanym silniku i innych elementach szybko wyschnie i zostaje tylko bialy slad

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dokładnie na 100 % wyciek

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości