Każdy ma coś do powiedzenia,a już hasła typu " za tanie " bo....
Nie podpierałbym się opiniami z forum o danym egzemplarzu,bo nic nie kupisz
Zakup scenic III 1.4 tce
Niestety ,ale ilu użytkowników,tyle opinii specjalistów z forum.
Każdy ma coś do powiedzenia,a już hasła typu " za tanie " bo.... Nie podpierałbym się opiniami z forum o danym egzemplarzu,bo nic nie kupisz
Do niektorych bardzo ścisłych centrów owszem nie wjadę w niektórych dużych miastach ale za to diesle za kilka lat mogą nawet na obrzeża centrum nie dojechać. W Niemczech zdecydowano o wycofywaniu diesla z miast a jak będzie zobaczymy za kilka lat. Jak na razie w większości są ograniczenia dla diesli ze starszych roczników lub w określonych godzinach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2018, 11:22 przez bologno.)
op
Diesel odpada, za krótkie odcinki jeździ, żeby męczyć silnik. Poza tym nie lubię klekotu i zapachu ropy ;)
Kupiłbym 1.6 , ale żona chce coś szybszego. Teraz jeździ focusem 1.4 i ciągle słyszę,że to nie jedzie. Tak myślę- nowy wypasiony kosztował powiedzmy 100 tys. Utrata wartości ok. 40 % (wg. tabeli) po 3 latach , to ok 60 tys. A 8 latek ma kosztować ponad 50 tys ? Za 54 tys kuzyn kupił wypasionego s-maxa 6 letniego , z niedużym przebiegiem, pewnego , od swojego szefa. @FanRenault89- napisałeś górnej listwy, więc mnie to zmyliło. Wydaje mi się,że to cień tak pada. Na innym zdjęciu widać wyraźnie,że jest. Nie sądzę , żeby robili 2 razy zdjęcia- raz przed , raz po założeniu listwy. (29-07-2018, 11:27)jarhel74 napisał(a): @FanRenault89- napisałeś górnej listwy, więc mnie to zmyliło. Wydaje mi się,że to cień tak pada. Na innym zdjęciu widać wyraźnie,że jest. Nie sądzę , żeby robili 2 razy zdjęcia- raz przed , raz po założeniu listwy.Możliwe w każdym bądź razie wybacz za zamieszanie
Napisałem że niska cena, bo gdy ja szukałem były droższe. Nic nie sugeruję nikogo nie namawiam i nic nie udowadniam. Jeśli są za tyle i nic im nie dolega to bierz. Co do silnika 1,4 to sie nie wypowiem bo nie mam. Mam natomiast 1,6 ze względu na jego prostotę budowy i bezawaryjność. No i chyba pali najmniej ze wszystkich benzyniaków, ale mocą nie grzeszy. W Scenic w miarę silny to jest chyba tylko 2,0 niestety tylko w automacie CVT. Także szału nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2018, 12:42 przez Grzegorz Łubieński.)
op
Wczoraj byłem oglądać u nas 1.4tce. Nie z zamiarem kupna, bardziej chciałem przejechać się i sprawdzić jak to idzie.
Silniczek super, cichutki , zbiera się bardzo fajnie. W piątek oglądałem lancera 1.8 143 KM z automatem cvt, czyli konfiguracja i moc podobna do scenica 2.0. I muszę powiedzieć, że w porównaniu do scenica to ten lancer nie jechał. Pewnie scenic 2.0 cvt też jest mocno wykastrowany przez ten durny automat. Na minus muszę stwierdzić,że auto z przebiegiem 150kkm (udokumentowane, serwis do końca w reno) było mocno zmęczone. Poduszka siedzenia kierowcy wymęczona, przyciski na radiu i tempomacie wytarte jak w volkswagenach. Jakie macie odczucia odnośnie wykończenia wnętrza? Czy Niemiec niechluj, czy wnętrze scenica jest mało odporne na zużycie? Mój focus z przebiegiem 260kkm ma mniej zniszczone wnętrze niż ten scenic. Jeden, z moich linków już się sprzedał. Jutro ma być gość od drugiego , będę dzwonił i zobaczę co i jak. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2018, 17:44 przez jarhel74.)
Jeśli radio przedliftowe to wytarte przyciski to standard, nawet przy małym przebiegu. Jesli chodzi o tapicerki-u mnie przy 70 tys lekko puściły szwy na końcu siedziska u szwagra przy 110 w M III pękł boczek fotela (ekoskóra) Kolega przebieg 120 tyś w M III delikatnie wytarte fotele, ale prawie niewidoczne. We wszystkich przyciski tempomatu i inne są jak nowe.
op
2010 rok, nie wiem kiedy był lift. Ten miał materiałowe fotele, boczek siedziska, ten nad plastikiem, gdzie jest sterowanie ogrzewaniem, praktycznie przetarty na wylot.
A jeszcze apropos radia- to bez usb, z 2 czinczami ono odtwarza mp3? Można jakąś przejściówkę podłączyć,żeby było wyjście na usb, czy tylko wymiana radia? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości