op
Próbuj wybłagać wcześniej jakieś ASO żeby na podstawie VIN coś Ci powiedzieli o tym aucie. Niestety serwisy niebardzo chcą to robić ale warto spróbować. Jeżeli masz skąd wziąć, zabierz ze sobą tester grubości lakieru. To, że auto było malowane to nie szkodzi nawet, zdarzają się obcierki. Takie sytuacje jak tutaj
http://www.scenic-forum.pl/Watek-%C5%9Am...4#pid11054 szybko wyjdą na wierzch
Jednak Przy zakupie SC proponuję w miarę możliwości zabrać ze sobą kogoś z CLIPem lub przynajmniej zadbać o podłączenie auto na miejscu u kogoś kto go posiada.
Co nam to da?
Pisałem o tym w pierwszy poście ale rozszerzając:
Sprawdzimy stan wtrysków
Sprawdzimy stan turbo
Sprawdzimy stan filtra cząstek stałych jeżeli auto go posiada (tu dodatkowo sprawdzić książe przebiegów przy jakich się wypalał. Ostatnio miałem u siebie Lagunę II PH II z 2007 z przebiegiem 97tys. CLIP wskazywał wypalanie FAPa przy przebiegu 180tys, 190, 200,210.....270tys !!!!!!)
Sprawdzimy ogólny stan podzespołów
Sprawdzimy zapisane crashdaty jeżel nie zostały wykasowane
Zweryfikujemy zapisane VINy w założonych poduszkach, sensorach, abs, radiu.
Sprawdzimy czy poprawnie działa system TPMS jeżeli jest zainstalowany
Tyych rzeczy jest pewnie trochę więcej tylko z pamięci trudno je wymienić.