op
Witajcie.
Temat banalnie prosty, a jakże skuteczny.
Często w układzie wodzików wybieraka biegów (w kabinie) dochodzi do uszkodzeń mechanicznych elementów teflonowych.
Najpierw całość "rozwarstwia się" (zdjęcie nr.1), potem ulega ułamaniu (zdjęcie nr.2)
Objawia się to trudnością z wrzucaniem biegów, precyzją sterowania itd...
Receptą na to jest spięcie tych elementów opaską zaciskową (tzw. trytytką).
Zrobiłem to już ok. dwa lata temu i jest spokój (zdjęcie nr.3)
Polecam wszystkim użytkownikom Scenica/Grand Scenica II zarówno z roczników 2003 jak i 2009 r.
***
P.S.
Zdjęcie nr. 1 i 2 z Google, zdjęcie nr.3 moje.
Temat banalnie prosty, a jakże skuteczny.
Często w układzie wodzików wybieraka biegów (w kabinie) dochodzi do uszkodzeń mechanicznych elementów teflonowych.
Najpierw całość "rozwarstwia się" (zdjęcie nr.1), potem ulega ułamaniu (zdjęcie nr.2)
Objawia się to trudnością z wrzucaniem biegów, precyzją sterowania itd...
Receptą na to jest spięcie tych elementów opaską zaciskową (tzw. trytytką).
Zrobiłem to już ok. dwa lata temu i jest spokój (zdjęcie nr.3)
Polecam wszystkim użytkownikom Scenica/Grand Scenica II zarówno z roczników 2003 jak i 2009 r.
***
P.S.
Zdjęcie nr. 1 i 2 z Google, zdjęcie nr.3 moje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2017, 15:13 przez #asiarek.)
8 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi #asiarek za ten post post:
• k.olszewski, LUKKUL4158, Marcin452, polaq, PRZEMO, tabsy48@wp.pl, tom238, wojmak
• k.olszewski, LUKKUL4158, Marcin452, polaq, PRZEMO, tabsy48@wp.pl, tom238, wojmak