Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wysprzęglik czy pompa/przewód od sprzęgła?


roob
Zarejestrowani

op Poproszę o jakies naprowadzenie, ruszając najpierw zaczął robić kangurki (szarpało na pół sprzęgle) a następnie sprzęgło wpadło w podłogę. Leci płyn hamulcowy z okolic przedniego prawego koła i środka przodu (ale to może spływa po osłonie) i oczywiście komunikat awaria hamulców. Nie chcę wróżyć , wiem że bez sprawdzenia na 100% mozna gdybać ale co byście  bardziej obstawiali, wysprzęglik czy pompa/przewód sprzęgła?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Trzeba popatrzyć. Jeśli na drodze zbiorniczek-obudowa skrzyni biegów nie ujawni się przyczyna - i tak trzeba rozbierać.
Wewnętrzny przewód płynu dostarczany jest wraz z centralnym wysprzęgnikiem.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
roob
Zarejestrowani

op Ok, dzięki. Czyli czarny scenariusz jednak bardzo prawdopodobny.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Niestety, centralnym wysprzęgnikom zdarza się to czasami.
Trzeba jeszcze dobrze popatrzeć po tym, co na wierzchu, żeby na darmo nie rozbierać, bo trochę roboty to jest.
A jeśli już, warto podmienić sprzęgło na nie, koszt nie jest specjalnie wysoki.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
roob
Zarejestrowani

op Tak też zamierzałem, robota niewdzięczna także lepiej nie podchodzić do niej dwa razy.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości