RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 26-05-2016, 11:15
op
Tzn pociagnac go delikatnie po prostu? A jak jest padniety to po czym poznam?
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 26-05-2016, 11:33
Byle nie za mocno. Zablokowany po prostu stoi w jednym położeniu.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 27-05-2016, 07:00
op
Tak myślę że gdyby to był silnik krokowy to obroty by falowaly a one rosną rowno nie faluja czy nie bardziej wskazuję to na czujnik położenia przepustnicy? Dobrze myślę?
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 28-05-2016, 18:31
op
nie wiem czy w całości ale problem rozwiązany. Winowajca była linka gazu która razem z pancerzem wyskoczyła ze swojego miejsca i zawiesiła się powodując rosnące obroty. Po obejrzeniu całości okazało się że blokowała się w pancerzu przy pedale ponieważ się rozczochrała i wisiała już na jednym druciku tylko. Linkę wymieniłem. Pytanie tylko czy to mogło być również powodem tego, że autko nie chciało zapalić?
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 28-05-2016, 19:07
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 28-05-2016, 19:44
op
no to mam zagwozdkę bo teraz pali normalnie nie wiem czy coś robić szukać? czy czekac aż się coś spierdzieli bardziej?
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 28-05-2016, 19:47
Obroty to jedno - masz wyjaśnione.
Problemy z uruchamianiem - obserwuj uważnie objawy i okoliczności - w razie wystąpienia problemu, także - kiedy i jak ustąpił.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• RafałQ
|