Wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
(07-07-2020, 13:50)petro_m napisał(a): We wszystkich dokumentach jest 85KwCzyli 115KM W poliftach juz takich silnikow nie było Twoje auto jest datowane na 01.2006 w Belgii więc pewnie jakis model przejsciowy Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Mozesz miec silnik 130KM z.obnizona mocą na konkretny rynek do 115KM.
Zdarzało sie to często bo w niektorych krajach podatek byl liczony nie od pojemmosci a od mocy silnika... Stąd mamy wersje 100,115,silnika 120KM oraz 110,115,125 silnika 130KM Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2020, 14:43 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Taki sam silnik ma @ LUKKUL4158, fakt to 130KM z obniżona mocą wychodząc na jakiś kraj.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (07-07-2020, 20:59)Mati napisał(a): Taki sam silnik ma @ LUKKUL4158, fakt to 130KM z obniżona mocą wychodząc na jakiś kraj.Tak mam wersję na Belgię wg katalogu 116km z FAP z którym przez 4 lata nie miałem problemu ani siostra która jeździła nim 5 lat wcześniej . A moje trasy to głównie miasto po parę km dziennie, przez 4 lata 2 razy tylko wyskoczyło ZREGENERUJ KATALIZATOR ale 20 min i wypalony Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości