Wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
Zrobić można ale przestrzegam przed robieniem z powodu zachcianki. To nic dobrego dla silnika. Robi się to naprawdę w ostateczności.
W module wtrysk w trybie naprawy jest dostępna regeneracja filtra. Procedura trwa 20-40 minut. Samochód musi stać w ustronnym miejscu ponieważ będzie hałasował i możliwe ze mocno dymił. Zapewnij zapas paliwa w baku i uruchom wyłącznie na rozgrzanym silniku. Natomiast uczulam że najpierw się usuwa przyczynę problemu z filtrem i wypala w trasie. Nie wypala się filtra według widzi mi się.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
(01-11-2017, 19:57)ninja_cat napisał(a): BTW, domyslam sie, ze stan EGR/DPF mozna sprawdzic CLIPem?Oczywiście, natomiast towarzyszy temu sporo parametrów. Poza sypaniem błędami przy usterce patrzysz na to jak się zachowuje EGR na odpalonym silniku przy różnych obrotach, co się dzieje z ofsetem. Przy DPF patrzy się na stan zapełnienia, liczbę udanych/nieudanych regeneracji. Poza tym trzeba sprawdzić macaniem wężyki przy DPF. Przy uszkodzonych nie wypali się. Twój silnik nie ma DPF'a więc jak rozumiem masz to komuś wykonać.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
1,9 120KM nie ma DPF'a
DPF pojawił się w wersji 130KM po lifcie Jeżeli myślisz o jego wypalaniu musisz mieć informację o jego istnieniu w parametrach silnika w CLIPie. Nie mówiąc już o jego fizycznym istnieniu w układzie wydechowym. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2017, 22:52 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości