op
Wcale nie taka prosta i oczywista sprawa dostać się do żaróweczki, jeżeli rozkręca się to po raz pierwszy.
Co potrzeba: żarówka T5 R5 bez oprawki (tani, ledowy zamiennik może po czasie zacząć mrugać, zwłaszcza jeżeli ktoś nie posiada dziennych), klucz TORX T20, mały śrubokręt, małe szczypce/kombinerki.
Photos by SAMSUNG J5
Co potrzeba: żarówka T5 R5 bez oprawki (tani, ledowy zamiennik może po czasie zacząć mrugać, zwłaszcza jeżeli ktoś nie posiada dziennych), klucz TORX T20, mały śrubokręt, małe szczypce/kombinerki.
- Wyjmujemy popielniczkę.
- TORX'em T20
[attachment=8540]
odkręcamy dwie śrubki
[attachment=8532]
odpinamy kostkę.
- Odłączamy obudowę żarówki od czarnej obudowy zapalniczki cienkim śrubokrętem lub nożem podważając zatrzaski z każdej strony. Wyciągamy.
[attachment=8533][attachment=8534]
- Widok zapalniczki po zdjęciu obudowy żarówki
[attachment=8535]
- Widok obudowy żarówki
[attachment=8536][attachment=8537]
- Teoretycznie obudowa powinna się rozejść na dwie części poprzez wciśniecie zatrzasków po bokach i rozsuwanie części wskazanej strzałką. Ja niestety w tym momencie poległem gdyż plastik zacząć się wyrabiać i nie dało rady rozsunąć
[attachment=8538]
- Najlepszym więc sposobem jest uszkodzenie końcówki bańki żarówki i cienkimi kombinerkami wyciągnięcie jej
[attachment=8541]
- Wsuwamy nową żaróweczkę. Montażu już chyba nie trzeba opisywać.
Photos by SAMSUNG J5
Mati napisał 10-06-2016, 21:28:
Wątek zamknąłem i przeniosłem do odpowiedniego działu. Bardzo ładna fotorelacja, piwko dla Ciebie
Wątek zamknąłem i przeniosłem do odpowiedniego działu. Bardzo ładna fotorelacja, piwko dla Ciebie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2016, 21:28 przez Mati.)