Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymiana obudowy termostatu na aluminiową


Krzysztof Strzelecki
Zarejestrowani

op Czołem Biggrin
Cieknie mi płyn z obudowy termostatu, w zbiorniczku tez pojawia się olej.
więc do wymiany uszczelka pod termostatem.

Zastanawiam się czy od razu nie zrobić przezbrojenia na obudowę z aluminium.
Wiem, że jest inna uszczelka, ale pytanie czy będzie ona pasowała do bloku gdzie była plastikowa obudowa?

I co z czujnikiem z metalowej obudowy? jest inna ilość przewodów w czujniku.
Widziałem kilka postów o tym, ale nikt jasno nie potwierdził, że wszystko pasuje i co z czujnikiem ... stąd post.
Pozdrawiam Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2020, 06:49 przez Krzysztof Strzelecki.)

Odpowiedz
Krzysztof Strzelecki
Zarejestrowani

op Przy okazji, ma ktoś może schemat elektryczny czujnika temp. w termostacie?
Można by było sprawdzić który przewód jest odpowiedzialny za co, po czym jakoś to połączyć.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(06-07-2020, 06:49)Krzysztof Strzelecki napisał(a): Cieknie mi płyn z obudowy termostatu, w zbiorniczku tez pojawia się olej.
więc do wymiany uszczelka pod termostatem.
W zbiorniczku na płyn chłodzący pojawia się olej?

Odpowiedz
Krzysztof Strzelecki
Zarejestrowani

op
(06-07-2020, 16:10)haszczurur napisał(a):
(06-07-2020, 06:49)Krzysztof Strzelecki napisał(a): Cieknie mi płyn z obudowy termostatu, w zbiorniczku tez pojawia się olej.
więc do wymiany uszczelka pod termostatem.
W zbiorniczku na płyn chłodzący pojawia się olej?

TAK

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Coś mi się wydaje, że są to dwie odrębne usterki.
Nie bardzo widzę związek pomiędzy cieknącą obudową termostatu a olejem silnikowym w zbiorniczku płynu chłodzącego.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2020, 16:27 przez haszczurur.)

Odpowiedz
Brzydal
Zarejestrowani

Ja miałem olej w zbiorniku i to była wina starej uszczelki termostanu.

Byłem, jestem i będę brzydalem

Byłem, jestem i będę Brzydalem
Odpowiedz
Krzysztof Strzelecki
Zarejestrowani

op
(07-07-2020, 16:26)haszczurur napisał(a): Coś mi się wydaje, że są to dwie odrębne usterki.
Nie bardzo widzę związek pomiędzy cieknącą obudową termostatu a olejem silnikowym w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Związek jest taki, że pod termostatem masz kanał wodny i olejowy. termostat pełni funkcje chłodniczki oleju. 
Pytanie moje zostaje. Czy podpiał ktoś czujnik 2 pinowy do wiązki dla wtyczki 4 pinowej ?
Reszta dla mnie jest jasna. Muszę kupić uszczelke dla termostatu ALU no i oczywiście termostat ALU. zostaje czujnik temp. do ogarnięcia.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-07-2020, 07:52 przez Krzysztof Strzelecki.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości