Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymiana bsi usm scenic III z 2010r


pawlosio
Zarejestrowani

op Witam.
Pacjent to grand scenic III z 2010r (po wymianie silnika z 1.4tce na 1.6).


Możliwe że coś mi szwankuje w tej skrzynce z bezpiecznikami bsi usm - tej obok akumulatora. Gdzieś któryś jakby kabelek zgubił napięcie- albo raczej w tej puszce  coś nie tak..
Zdjęcie tabliczki tej puszki dolaczylem.

Czy jest ktoś z Łodzi lub najbliższych okolic  co ogarnia temat?

Czy ma ktoś może na podmianke? By sprawdzić czy to to mi szwankuje?

Czy przy wymianie trzeba coś programować?

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op samochód nie odpala. Ale jak z wtyczki srodkowej komputera silnika na krótko podepnie się szary przewod "m2" do +akumulatora to odpala i działa...

Sprawdzjac elm wyskakuje błąd ===========1==============
P0606(31)
Raw code: 060631
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany)
OBDII: Engine control module (ECM)/powertrain control module (PCM) - processor fault


NUNER VIN VF1JZ1VA642982138...

czy to może być wina tej puszki z bezpiecznikami?

Ktoś ma może schemat gdzie idą kabelki z środkowej wtyczki komputera sterownika silnika ?

Może ktoś w łodzi jest to w stanie ogarnąć?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Dlaczego nie kupisz drugiej sztuki na podmiankę by sprawdzić. Ja wymieniałem w Megane III jak walczyłem z rozruchem i nic nie kodowałem, a co najlepsze założyłem nawet z jedną inną literką- niby pochodził z 1.2 benzyny. Sprawdziałem czy wszystkie bezpieczniki są w tym samym miejscu i zamontowałem.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Nie masz zasilania przewodu 3FB1, zasila moduł wtrysku i  zawór KZFR. Brak zasilania tego pinu w komputerze powoduje wystąpienie błądu P0606. Na rysunku zaznaczyłem bezpiecznik który zabezpiecza ten obwód oraz pin w białej wtyczce z którego wychodzi to zasilanie. Wszystko w module USM.
   

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • pawlosio
pawlosio
Zarejestrowani

op Dzięki...to konkretną odpowiedź..
Mam w planie całą puszkę wymienić...

Przy wymianie trzeba wgrać vin by wszystko działało?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Nie trzeba zmieniać VIN. Wymienić i tyle.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Ktoś mi mówił że trzeba vin wgrać by dopasować ustawienia i konfigurację auta itd

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2022, 04:33 przez pawlosio.)

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Mam taką skrzynkę z bezpiecznikami

Oznaczenia
USM JR95 L3
284B69553R

...
Na olx znalazłem ale z innymi trochę symbolami...
Potrzebuje ja u siebie wymienić...nie mam pewności Ale tak jak opisywałem wyżej możliwe że to mam uszkodzone..
Czy wszystkie oznaczenia muszą być takie same? Takiej samej nie znalazłem.. 
Pomóżcie mi szukac

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2022, 14:34 przez pawlosio.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Tak jak wcześniej pisałem, ja zamontowałem z innym chyba jedną cyfrą lub liczbą już nie pamiętam i niby pochodziło od benzyny, a mam diesla. Sprawdziłem czy wszystkie bezpieczniki są w tym samym miejscu i takiej samej wartości i zamontowałem.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Oznaczenia
USM JR95 L3
284B69553R

A co oznaczają te symbole?
Szukam w necie i nie znalazłem..
Wnioskuje z tego co czytam że L3 oznacza wersję wyposażenia...znaczy L3 to bogatsza wersja L2 biedniejsza i L1 to np golas..Ale nie jestem pewien..

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości