Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
op
Pod linkiem znajduje się szczegółowa instrukcja wymiany alternatora w Renault Scenic II
jasiuzkl
1,574
1
437
536
SC II ph I
2006
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kołobrzeg
jasiuzkl
Zarejestrowani
— 05-05-2019, 17:32
(05-05-2019, 17:02)Warsztat pod chmurką napisał(a): Pod linkiem znajduje się szczegółowa instrukcja wymiany alternatora w Renault Scenic II
Nie do końca tak jest jak na filmiku w silniku 1.6 na pewno nie trzeba ściągać całego zderzaka wystarcza odkręcić poduche silnika
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-05-2019, 19:02
Ja u siebie w 1.9 dci też wyciągnąłem alternator ale bez zdejmowania górnej belki. Niema potrzeby... Reszta identyko..
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
op
(05-05-2019, 17:32)jasiuzkl napisał(a): Nie do końca tak jest jak na filmiku w silniku 1.6 na pewno nie trzeba ściągać całego zderzaka wystarcza odkręcić poduche silnika Żeby wyciągnąć alternator górą odkrecając jedynie górną poduszkę silnika, trzeba mieć belkę do zawieszenia silnika, następnie przesuwając nieco cały silnik jest taka możliwość.
ALE, trzeba mieć taką belkę na której ten silnik bedzie podieszony lub jakiś wieszak na którym ten silnik zawiśnie.
A mało kto taką możliwość ma, więc musi rozebrać przy tej operacji trochę więcej elemantów.
Ale przyznaję, uwaga trafna. Roboty w takim przypadku znacznie mniej
•
Przemek7
491
1
85
83
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
KR
Przemek7
Zarejestrowani
— 05-05-2019, 21:00
Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany?
•
Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
op
(05-05-2019, 21:00)Przemek7 napisał(a): Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany? Przebieg 230tyś.
Instalowany alternator był całkowicie zregenerowany więc w zasadzie jak nowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2019, 07:10 przez Warsztat pod chmurką.)
•
Nygus
44
1
4
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wioska
Nygus
Zarejestrowani
— 15-05-2019, 14:04
(06-05-2019, 07:10)Warsztat pod chmurką napisał(a): (05-05-2019, 21:00)Przemek7 napisał(a): Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany? Przebieg 230tyś.
Instalowany alternator był całkowicie zregenerowany więc w zasadzie jak nowy
Alternator 110A czy 125A w twoim ? Katalogi pokazują obie opcje do założenia więcej jeśli jest 110A to można dać większy 125A ? Bryła alternatora to chyba ta sama ?
Czas na oszczędności ( SCII phII 2.0T krótki 250 tys.km ) założona instalacja LPG Emmegas
•
Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
op
(15-05-2019, 14:04)Nygus napisał(a): (06-05-2019, 07:10)Warsztat pod chmurką napisał(a): (05-05-2019, 21:00)Przemek7 napisał(a): Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany? Przebieg 230tyś.
Instalowany alternator był całkowicie zregenerowany więc w zasadzie jak nowy
Alternator 110A czy 125A w twoim ? Katalogi pokazują obie opcje do założenia więcej jeśli jest 110A to można dać większy 125A ? Bryła alternatora to chyba ta sama ?
W moim przypadku 110A.
To jaki zamontowany masz alternator w samochodzie uwarunkowane jest wyposażeniem samochodu.
Ale bez problemu możesz zamontować alternator 125A (mowa o silniku F4R)
Mocowania i cała bryła nie różni się niczym.
Różnica jedynie w mocy samego alternatora.
Jeżeli potrzebujesz dokładnegobmodelu to wszystko opisane jest pięknie w książce sam naprawiam, strona 16A-1
•
Nygus
44
1
4
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wioska
Nygus
Zarejestrowani
— 16-05-2019, 10:57
(15-05-2019, 19:06)Warsztat pod chmurką napisał(a): (15-05-2019, 14:04)Nygus napisał(a): (06-05-2019, 07:10)Warsztat pod chmurką napisał(a): (05-05-2019, 21:00)Przemek7 napisał(a): Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany? Przebieg 230tyś.
Instalowany alternator był całkowicie zregenerowany więc w zasadzie jak nowy
Alternator 110A czy 125A w twoim ? Katalogi pokazują obie opcje do założenia więcej jeśli jest 110A to można dać większy 125A ? Bryła alternatora to chyba ta sama ?
W moim przypadku 110A.
To jaki zamontowany masz alternator w samochodzie uwarunkowane jest wyposażeniem samochodu.
Ale bez problemu możesz zamontować alternator 125A (mowa o silniku F4R)
Mocowania i cała bryła nie różni się niczym.
Różnica jedynie w mocy samego alternatora.
Jeżeli potrzebujesz dokładnegobmodelu to wszystko opisane jest pięknie w książce sam naprawiam, strona 16A-1
mam silnik F4R mam pełną opcję szyberdach , xenony , Hands Free i po wyjęciu alternatora ma on tylko 110A a nie powinien mieć 125A ? Inna sprawa mam jakieś diody czy diodę czyli alternator jak mechani mówi starego typu to możliwe ?
Druga sprawa na YU pokazujesz jak montujesz inny nowy alternator podaj jakieś sprawdzone firmy , ja do swojego szukam ale nie wszystkie pasują
Czas na oszczędności ( SCII phII 2.0T krótki 250 tys.km ) założona instalacja LPG Emmegas
•
Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
op
(16-05-2019, 10:57)Nygus napisał(a): (15-05-2019, 19:06)Warsztat pod chmurką napisał(a): (15-05-2019, 14:04)Nygus napisał(a): (06-05-2019, 07:10)Warsztat pod chmurką napisał(a): (05-05-2019, 21:00)Przemek7 napisał(a): Jaki przebieg na starym alternatorze? Pytam pod kątem stanu komutatora. Instalowany alternator nowy czy regenerowany? Przebieg 230tyś.
Instalowany alternator był całkowicie zregenerowany więc w zasadzie jak nowy
Alternator 110A czy 125A w twoim ? Katalogi pokazują obie opcje do założenia więcej jeśli jest 110A to można dać większy 125A ? Bryła alternatora to chyba ta sama ?
W moim przypadku 110A.
To jaki zamontowany masz alternator w samochodzie uwarunkowane jest wyposażeniem samochodu.
Ale bez problemu możesz zamontować alternator 125A (mowa o silniku F4R)
Mocowania i cała bryła nie różni się niczym.
Różnica jedynie w mocy samego alternatora.
Jeżeli potrzebujesz dokładnegobmodelu to wszystko opisane jest pięknie w książce sam naprawiam, strona 16A-1
mam silnik F4R mam pełną opcję szyberdach , xenony , Hands Free i po wyjęciu alternatora ma on tylko 110A a nie powinien mieć 125A ? Inna sprawa mam jakieś diody czy diodę czyli alternator jak mechani mówi starego typu to możliwe ?
Druga sprawa na YU pokazujesz jak montujesz inny nowy alternator podaj jakieś sprawdzone firmy , ja do swojego szukam ale nie wszystkie pasują
Musiałbyś mieć jeszcze czukniki parkowania i navi to może zamontowany byłby 125A
Ale tego niestety nie wiem.
Wiem jedno jak skontaktujesz się z firmą od której kupiłem mój alternator to odpowiedzą ci na wszystkie pytania, bo o alternatorach wiedzą WSZYSTKO.
Tu kupiłem alternator: https://allegro.pl/oferta/alternator-ren...witemShare
Namiary na tych speców od alternatorów:
MJ & Company Michał Adamiec Jan Dmitruk
ul. 1 Maja 9
17-250 Kleszczele
tel. +48 507 097 072
e-mail: mjcompany@wp.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2019, 13:26 przez Warsztat pod chmurką.)
•
|