Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymiana 1.4 tce na 1.6 w grand scenic III z 2010r


kotleto
Zarejestrowani

Oglądałem jakiś czas temu, to jest warsztat 10km ode mnie Biggrin

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Nie podważam takiej naprawy silnika....ale nie wiem czy ja miałbym siły, chęci, nerwy, czas na to...

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Koszt takiej naprawy porównywalny z wymianą, papla zakłada inne tuleje, podobno niezniszczalne więc teoretycznie zostaje frajda z jazdy Biggrin
Ale to jest ciężka decyzja.

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

A ja mam inne pytanie. Czy do takiego GS3 z silnikiem 1.4 tce ( założmy padnietym),
mozna założyc ten legendarny 2.0 Turbo 16V F4RT . ( Tak wiem silnik o wiele drozszy).
I czy taka wymiana na 2.0 turbo wymaga wiecej wkładu pracy niz wymiana z 1.4 tce na muła 1.6

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(12-09-2024, 07:16)ljs_ljs_ljs napisał(a): mozna założyc ten legendarny 2.0 Turbo 16V F4RT
wszystko mozna załozyc tylko kwestia kosztów
(12-09-2024, 07:16)ljs_ljs_ljs napisał(a): I czy taka wymiana na 2.0 turbo wymaga wiecej wkładu pracy niz wymiana z 1.4 tce na muła 1.6
koszta x2

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(11-09-2024, 20:23)kotleto napisał(a): Koszt takiej naprawy porównywalny z wymianą, papla zakłada inne tuleje, podobno niezniszczalne więc teoretycznie zostaje frajda z jazdy Biggrin
Ale to jest ciężka decyzja.

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka


Może się mylę i nie oglądałem filmiku dla mnie ten silnik ma problem ze sztywnością bloku i żadna tuleja bez kołkowania go nie uratuje, ewentualnie przedłuży agonię.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
szymin89
Zarejestrowani

Taka nieśmieszna sytuacja z regeneracją silnika po kompletnej masakrze. Mój szef kupił żonie Audi rs3, 2.5 litra 5 cylindrów, po zaczipowaniu na 500 koni silnik wyzionął ducha na autostradzie przy pedale w podłodze- zły program jak i delikatny silnik. Silnik był tulejowany, najpierw stukał i rzucał błędami o spalaniu stukowym a po ponownej naprawie zaczął brać płyn chłodniczy. Koszt nowego silnika 25 k€ a naprawa starego miała kosztować 12k€ a koniec końców kosztowało to około 18k€. Jak widać z gowna bata nie ulepisz, żeby nie wiem ile za naprawę zapłacić.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi szymin89 za ten post post:
  • pio555




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości