(16-12-2023, 16:52)rafal18031988 napisał(a): Nie wiem po co tam grzebiecie przy inteligentnym ładowaniu. Jak robisz ktorkie trasy to tym bardziej się to przydaje, wyższe napięcie = wyższy prąd ładowania, prawa ohma jeszcze nikt nie oszukał
Wg .Mnie to ładowanie w naszych warunkach klimatycznych jest rzeczą beznadziejną. Poniżej lista błędów, które ostatnio mi się wysypały
DF019 - Napięcie akumulatora(po wyłączeniu inteligentnego ładowania, ładowanie oscyluje 14,8-15,6 wg. Mnie trochę sporo)
DF040 - Prędkość samochodu
DF065 - Informacje multipl abs nieprawidłowe
DF063 - Brak sygnału multipl tablicy rozdzielczej
DF001- Zasilanie modułu elektronicznego
Przyczyną na 90% jest inteligentne ładowanie, które dostosowuje ładowanie do panujący warunków zewnętrznych jak i stanu technicznego auta w tym akumulatora. Tu porównaj żywotność akumulatorów choćby agm i inteligentne ładowanie do zwykłego ołowiowego przy zwykłym ładowaniu. Dla aku im stabilniejszy prąd ładowania tym dokładniej ładuje. Każdy robi jak uważa a ja na razie testuje i obserwuje. Wypowiem się za jakiś czas.